Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Kan ikke tenke meg at Hamren har noe interesse for å ta over det norske landslaget. Om han først skal ta over et landslag blir det nok det svenske.

Med mindre NFF legger en stor pottpå bordet. De må nok tilby langt mer enn svenskene. Nesten vært litt synd om han forlot RBK når det går så bra, samme gjelder vel Jönsson.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For at Norge skal få play-off:

 

Sverige - Albania: Denne må ende uavgjort for at Sverige skal kunne passere Portugal på målforskjell, men samtidig ende opp med svakere målforskjell enn Norge etter at totalt fem plussmål og seks poeng mot Malta er strøket.

 

Portugal - Malta: Malta må vinne med minimum fire mål slik at Portugal blir stående på 16 poeng (samme poengsum som Sverige etter deres uavgjort) og dermed bli passert av Sverige på målforskjell og bli treer i puljen.

 

Danmark - Ungarn: Alt annet enn en kjempeseier til Ungarn er helt ok for Norge.

Lenke til kommentar
Sjokket er at han vurderte dem og ikke tok noen av de ut. Drillo er for opptatt av rekorden sin til å bygge et nytt norskt landslag.

Det var vel ikke noe sjokk akkurat. Drillo må bruke de beste spillerne han har til rådighet til enhver tid. Det er viktig at man får drillet de spillerne man skal bruke i vennskapskampene.

 

Vi må bygge opp mot neste mesterskap og da er rart og ikke ta ut noen for fremtidens landslag.

Lenke til kommentar

Drillo hadde vel i bakhodet at stillingen som landslags trener ikke enda var fastsatt og var mest opptatt av å stille med best mulig lag. Tipper det blir en del nytt blod å se from mot opptrappingen til EM-kvalliken. Om de leverer sesielt god fotball er jeg mer usikker på.

 

For at Norge skal få play-off:

 

Sverige - Albania: Denne må ende uavgjort for at Sverige skal kunne passere Portugal på målforskjell, men samtidig ende opp med svakere målforskjell enn Norge etter at totalt fem plussmål og seks poeng mot Malta er strøket.

 

Portugal - Malta: Malta må vinne med minimum fire mål slik at Portugal blir stående på 16 poeng (samme poengsum som Sverige etter deres uavgjort) og dermed bli passert av Sverige på målforskjell og bli treer i puljen.

 

Danmark - Ungarn: Alt annet enn en kjempeseier til Ungarn er helt ok for Norge.

Haha, så sjangsen er der fortsatt i teorien altså. Malta vinne 4-0 over portugal, vil gi brukbar odds det.

 

Kjipt at ikke Italia kunne vinne over Irland i går. Sjangsen for norsk play-off spill ville ikke vært så minimal med italiensk seier. Ufortjent hadde det vært, men det hadde vi ikke brydd oss om så lenge.

Lenke til kommentar
Jeg usikker. Jeg håper Semb ikketrekker haster med å ansette noen, men tar seg tid til å vurdere Lagerbäck opp mot Drillo.

Folk klager på utdatert taktikk med Drillo, men vil da si det samme om svensken...har funket i alle år frem til nå, og da er det litt sent å ansette fyren (spørr du meg) Nei, skal vi ha nytt blod, må det være en frisk ung trener... Jeg ser for meg Janne Jönsson!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...