Osturn Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Blir artig å se denne kampen, kontra da lagene spilte mot hverandre i Sør-Afrika. Har bestilt billetter til denne kampen, har ikke vært på landslagskamp siden 1997 (bergenser;)) Tenkte på å ta med med speilreflekskameraet mitt for å få tatt litt bilder. Har sendt mail til både Billettservice og NFF. Er bare førstnevnte som har svart og de sa at det burde gå helt greit. Noen her som har erfaringer med å ta med litt "større" kameraer på kamp? Har fått plasser ganske tett til der innbyttersonen ligger, sånn til info Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvor stort er kameraet da? Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvor stort er kameraet da? Nikon D40 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Godt å se Doffen tilbake Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvor stort er kameraet da? Nikon D40 Vil tro at det går greit. Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Tar uansett med meg en utskrift på svaret eg fikk fra Billettservice;) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Spillerne By Rise/Drillo vurderte: Forsvarsspillere: Vadim Demidov, Rosenborg Espen Ruud, OB Steffen Hagen, Odd Grenland Christian Steen, Molde Børre Steenslid, Viking Vegard Forren, Molde Håvard Nordtveit, Nürnberg (utleid fra Arsenal) Amin Nouri, Vålerenga Midtbanespillere: Tomasz Sokolowski, Viking Per Ciljan Skjelbred, Rosenborg Alexander Tettey, Rennes Fredrik Strømstad, Le Mans Harmeet Singh, Vålerenga Ruben Yttergård Jenssen, Tromsø Magnus Lekven, Odd Grenland Mohammed Fellah, Vålerenga Spisser: Mohammed Abdellaoue, Vålerenga Daniel Fredheim Holm, Aalborg Tarik Elyounoussi, Heerenveen Geir Ludvig Fevang, Start Marcus Pedersen, Strømsgodset Mads Stokkelien, Start Joshua King, Manchester United Noen sjokk? Endret 30. september 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Synes det er litt tidlig å vurdere King. La han først få spille på U19/U21, så kan han få komme på A-laget i løpet av et par år. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Sjokket er at han vurderte dem og ikke tok noen av de ut. Drillo er for opptatt av rekorden sin til å bygge et nytt norskt landslag. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Gleder meg å se Bakenga komme litt opp i systemet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Semb er ansatt som toppfotballsjef Da blir det nok en nok en ny epoke med Drillo fremover Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Semb er ansatt som toppfotballsjef Da blir det nok en nok en ny epoke med Drillo fremover Passer veldig greit:) Nå håper jeg Drillo får tilbud om kontrakt på to år (EM-kvalikk samt eventuelt sluttspill). Hvis han ikke blir satset på, håper jeg at NFF går utenlands og prøver seg på litt kjente navn. Funket bra med Trapattoni i Irland, Hodgson i Finland og Hiddink i Russland/Sør-Korea... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Liker innstillingen til Semb om å satse på de yngre. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 bare jeg slipper semb i tv2-boksen så er alt fint Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Leste i dag at Jan Jönsson, Hans Backe og Erik Hamrén blir vurdert som mulige kandidater. Da håper eg virkelig at Hamrén blir vurdert først, har troen på han. Liker virkelig det han gjør i RBK, og tror det vil passe bra inn på landslaget også. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kan ikke tenke meg at Hamren har noe interesse for å ta over det norske landslaget. Om han først skal ta over et landslag blir det nok det svenske. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Flott skudd av Henning Hauger! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Flott skudd av Henning Hauger! Va et kjempeskudd, begynte å juble for eg trudde den gikk imål. men flott jobb av wæhler. men trur han fikk seg en smell da han prøvde å stupheade. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Sjokket er at han vurderte dem og ikke tok noen av de ut. Drillo er for opptatt av rekorden sin til å bygge et nytt norskt landslag. Det var vel ikke noe sjokk akkurat. Drillo må bruke de beste spillerne han har til rådighet til enhver tid. Det er viktig at man får drillet de spillerne man skal bruke i vennskapskampene. Endret 10. oktober 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå