Liberalistiske Samebror Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 jeg mener at viss vi hadde giddet å prøve spillere som Espen Knudsen, Tommy Runar, Espen Johnsen eller Lars Stubhaug så hadde vi kanskje sluppet inn mindre mål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Dotten: Tingen med Norge er at de skaffer håp hver jævla gang,og fucker opp de siste tre kampene. EVERY DAMN TIME" Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jarstein er den beste keeperen i norge pr dags dato. Og, jeg tviler på at noen andre hadde tatt det frisparket. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Skal ikke ihvertfall ikke legge skylda på keeper'n hvis vi bare tar ett poeng mot Island ikveld... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hadde Jarstein satset på å være M fremfor Y i YMCA så hadde han tatt den der, så det ut til. Fikk bare sett reprisen to ganger, men så ut som om han nådde frem med hendene men hadde dem over og under ballen. Jeg tror andre ville kunne tatt den, men det endrer ikke at Jarstein trolig er vår beste keeper. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 I svarte. Setter hjertet i halsen her. Hadde vært for ille om Island hadde scoret på 3 av 3 muligheter ... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Herregud, så jævlig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er det meg, eller ser det ut som om Norge blir pissa på? Sykt skudd... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Stolpe og ut! :O Endret 6. september 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kan ikke Pall søke norsk statsborgerskap? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Dobbelposting her Dotten Tenk om han hadde satt den... omg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er det meg, eller ser det ut som om Norge blir pissa på? Sykt skudd... Det MÅ jo være bare deg. Eller hva du definerer som pissa da. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Blir dette siste kamp med Åge Hareide ved roret? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 M.A er en tosk. Slurver med pasninger og er altfor nonchalant og så kjefter han lagkameratene huden FULL fordi de ikke er der som han slurver pasningene. Så jævla enig. Martin Andresen bør ikke få slippe til på landslaget på en god stund, nå får det klippekortet hans være brukt opp for lengst. Makan til uryddig og sleivete spiller har jeg sjelden sett. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hadde Strømstad vært på banen så hadde vi vunnet dette lett... Latterlig at han ikke fikk spille!! Eneste spilleren som har prestert i treningskampene!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Blir dette siste kamp med Åge Hareide ved roret? Med Guus Hiddink som innbytter? EDIT: Gamst Pederesen kan dere få gratis av meg. Endret 6. september 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 jeg synes vi undervurderer Island veldig se på spillerne de har da! Hreidarsson, Gudjohnsen og Steinsson er garantister for gode kamper i Reykjavik Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Blir dette siste kamp med Åge Hareide ved roret? JA. Det er jeg villig til å sette penger på. Forresten, det er mulig han må lede Norge til tap for SKotland først, men så er det ut. Endret 6. september 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) JA. Det er jeg villig til å sette penger på. Mulig han må lede Norge til tap for SKotland først, men så er det ut. Forhåpentligvis med Martin Andresen... Edit: Bra forsøk, men dette er i realiteten over... Vent, dette er over. Endret 6. september 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Norge har ikke baller til å skifte trener nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå