Latias Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Evt. du som er fordomsfull. Kanskje det. Husker i hvert fall ikke mange langpasninger i går. Ble spilt mer gjennom kantene og Hauger/Grindheim i går. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Du er uansett født i 93 og husker vel ikke den gamle drillofotballen. Endret 10. september 2009 av Thend Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Trenger vel ikke huske den for å kunne noe om den? Går ofte Drillo-kamper på bl.a SportN, og der får man jo med seg endel. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Drillo må fortsette. Vi ligner ennå ikke helt på 1990 utgaven av fotballandslaget, men vi er der snart. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Drillo må fortsette. Vi ligner ennå ikke helt på 1990 utgaven av fotballandslaget, men vi er der snart. Er helt enig. vi har en hatt en merkbar oppgang denne sesongen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ja, folk kan gjerne klage på at drillo er for gammeldags og umoderne i spillestilen, men jammen så er det han som gir oss resultater og får landslaget på rett vei igjen. Med Hareide som sjef hadde vi ikke en egen stil i det hele tatt. Mannen burde hatt sparken et år før. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Spør du meg er ikke denne fotballen helt lik Drillo-fotballen fra 90-tallet. Den defensive organiseringen er den samme og hurtige overganger er fortsatt sentrale, men jeg vil ikke si det er så mange lange baller som det var før. Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Spør du meg er ikke denne fotballen helt lik Drillo-fotballen fra 90-tallet. Den defensive organiseringen er den samme og hurtige overganger er fortsatt sentrale, men jeg vil ikke si det er så mange lange baller som det var før. Nei, er fokus på defensiv kontroll med kontante angrep mot motstander. Tett press, og variasjon i spillet. Er enig at selv om det er Drillo som er sjefen, så er det litt mindre lange baller fremover enn i hans første periode. Danskene hengte jo seg voldsomt opp i akkurat den detaljen. Liker filosofien til Drillo, der han bruker de nevnte kjappe overgangene med mange spillere fremover. Offensive backer, pasninger i lengderetning fremover osv. Dette kombinert med tett forsvar og en motiverende lederstil er gull verdt for et lag som består av spillere som ikke har samme ferdigheter som f. eks Spania. Innsats og vilje kan godt veies opp mot tekniske ferdigheter osv;) Nå har Drillo sagt at han ønsker å gjøre det defensive spillet enda bedre, da han ser klare forbedringsområder. Var jo ikke helt tett akkurat i hans andre periode, men har troen på at han får satt dette ytterligere dersom han får lov til å holde på i helen este kvalifisering. Det blir viktig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det er alltid noe å forbedre og spør du meg gjør Drillo det bedre enn mange. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er det noen som virkelig mener at Drillo ikke er mannen for landslaget? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er det noen som virkelig mener at Drillo ikke er mannen for landslaget? All media som ikke har noe annet å snakke om. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Håper NFF tar seg til fornuft og tilbyr Drillo ny kontrakt. Det er tydelig at han kan gjøre store ting med landslaget. I den første kampen hans vant han, noko ikkje Hareide hadde klart på over eit år. Landslaget har potensiale, og Drillo kan løfte laget enda høgare. Under Drillo har me klatret over 10 plasser på Fifa-rankingen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Troppen til Sør-Afrika kampen: Rune Jarstein Jon Knudsen Simen Brenne Daniel Braaten John Carew Christian Grindheim Brede Hangeland Henning Hauger Erik Huseklepp Kristoffer Hæstad Tom Høgli Jon Inge Høiland Morten Moldskred Morten Gamst Pedersen Tore Reginiussen Bjørn Helge Riise John Arne Riise Knut Olav Rindarøy Kjetil Wæhler Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Legger merke til Rindarøy ja. Ellers er det vel ingen `big surprises`. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kor tid spelest denne kampen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kor tid spelest denne kampen? "Landslagsspillerne vil møte i Oslo onsdag i neste uke for tre dager med trening før kampen mot Sør-Afrika spilles lørdag 10. oktober klokken 16.00." Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 At Drillo ikke har med Demidov får meg til å riste på hodet. Han hadde en av sine beste kamper mot Molde og ble banens beste. Han har vært bunnsolid gjennom hele sesongen. Hvorfor Reginiussen prioriteres foran han skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) At Drillo ikke har med Demidov får meg til å riste på hodet. Han hadde en av sine beste kamper mot Molde og ble banens beste. Han har vært bunnsolid gjennom hele sesongen. Hvorfor Reginiussen prioriteres foran han skjønner jeg ikke. Fordi Reginiussen er bedre Jeg holder hverken med Tromsø eller RBK, så jeg ser det i litt annet perspektiv! Jeg synes det er synd at vi stiller med toppet lag, hadde ikke gjort noe med å ta ut mange nye og hvilt nøkkelspillerne våre! Hadde jeg vært landslagssjef hadde laget sett slik ut: Bugge Pettersen Nordtveit-Kah-Demidov-Rindarøy Elyounussi-Singh-G.Fevang-Keita King-Huseklepp Dere reagerer sikkert på en god del spillere, men å teste ut en god del nye tror jeg bare hadde vært bra! Endret 29. september 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg holder hverken med Tromsø eller RBK, så jeg ser det i litt annet perspektiv! Sameboe-->Same-->Finnmark Tore Reginiussen-->Alta-->Finnmark (same?) Fra spøk til alvor, jeg syntes ikke man skal bli tatt ut på landslaget pga. enkeltkamper. Alle kan spille en god kamp i blant, det er spillerne vi vet kommer til å være interessante for neste kvalikk som bør prioriteres. Der blir spillere som King, Keita og Singh litt for urutinerte. Et lite innhopp kan derimot ikke skade. Man skal prestere godt og gjevnt for å spille på landslaget mener nå jeg så det blir litt status å få spille. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Synst drillo skulle ha tatt ut en del ungre spillere han kunne ha prøvd ut i denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå