Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi mangler virkelig en stjerne i dette laget. Trist at Moldskred startet etter min mening,

 

Er inne på noe vesentlig der tror jeg. Gode lag har alltid en stjernespiller i internasjonal topp-klasse .

 

På 80-tallet hadde vi Hallvard Thoresen, Tom Lund, Arne Larsen Økland og Fjeldberg som løftet laget nesten til sluttspill.

 

På 90-tallet hadde vi Myggen, Solskjær, Rekdal, Bratseth, Ronny Johnsen og Thorstvedt.

 

Nå har vi egentlig ingen i den klassen der tror jeg.

Lenke til kommentar

Da er det slutt på å henge i en tynn tråd, slik vi har gjort i endel måneder nå. Den røk og nå er det på tide å se fremover. Utføre generasjonskifte og få på plass et slagkraftig lag til EM-kvalik.

 

Vi må vel først lytte til folk som graver oss ned og krisemaksismerer i noen måneder først, men på sett og vis er det vel greit at folk får ut frustrasjon.

 

Norge har i hvert fall vist stor fremgang kontra forrige par årene og året under et har positive ting som vi kan bygge videre på. Ser vi helheten her har vi et potensiale, men det må jobbes hardt. Så får vi kanskje på plass et lag som presterer bedre med kniven på strupen mot et lag som Island :)

Lenke til kommentar

Hadde Drillo hatt kontrollen fra starten av tror jeg vi hadde tatt det. Uansett tror jeg landslaget vil få en liten opptur nå. Vi har mange spillere som har tatt turen til utlandet, og en gjeng meget talentfulle unggutter som bare vil bli bedre. Vi trenger å få kontinuitet og talent inn og utvikle laget over tid. Vet ikke om Drillo er det beste valget som landslagssjef, men han er i hvert fall bedre enn Hareide.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det mest irriterende er å se folk som ikke gir alt i alle situasjoner. Carew er sløv. Hoseth gidder jeg ikke nevne. Hvor var all "fightinga" til Grindheim?

 

Tilbake til dagens hatobjekt Hoseth, han har fått sin man of the match, blir ikke flere før Lars Sponheim kommer i regjering. Greit at han ikke er kjent for å være rivjernet på banen, men det er lov å vise litt engasjement.

 

På en annen side var det godt å endelig være ferdig med å ha en teoretisk mulighet til VM. Sjelen min kan legge seg uten å måtte tenke på VM, det blir herlig.

 

Fred ut.

Lenke til kommentar

God kveld, etter 12pils har jeg fått klarna tankene. Carew er tidens mest oppskrytte drittspiller.

Herregud. Han har rett og slett ikke prestert i en enste landskamp.

+1 til hangeland for å vinne et par dueller. Resten suger pikk.

+0.5 til riise forrestn for å score, elendig keeper men det er en annen sak.

 

peace out

Lenke til kommentar

Tullete sagt. Vi er ikke bedre enn det vi er, sånn er det. Ikke tror jeg vi klarer å kvalifisere oss til neste EM heller, men om vi skal ha noen mulighet må vi gjøre noe med midtbanen vår. Grindheim er ikke god nok og Hoseth er for ustabil og kune god i perioder. Slik jeg ser det er Per Ciljan eneste spilleren som kan styre midtbanen vår skikkelig om han hever seg et par hakk. Det aller enkleste ville jo være å skiftet Thiounes najonalitet, men han har visst allerede spilt for Senegal :(

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...