stonhans Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er det ikke en gang en bittebitteliten muligheter for at norge går videre? Bittebitteliten? Hva skulle vi gjort i VM uansett? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva skulle vi gjort i VM uansett? Spilt fotball. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Vi mangler virkelig en stjerne i dette laget. Trist at Moldskred startet etter min mening, Er inne på noe vesentlig der tror jeg. Gode lag har alltid en stjernespiller i internasjonal topp-klasse . På 80-tallet hadde vi Hallvard Thoresen, Tom Lund, Arne Larsen Økland og Fjeldberg som løftet laget nesten til sluttspill. På 90-tallet hadde vi Myggen, Solskjær, Rekdal, Bratseth, Ronny Johnsen og Thorstvedt. Nå har vi egentlig ingen i den klassen der tror jeg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er det ikke en gang en bittebitteliten muligheter for at norge går videre? Bittebitteliten? Hvis Skottland taper og Norge vinner på Onsdag, har begge 10 poeng. Men mulighetene er visst mikroskopiske. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva skulle vi gjort i VM uansett? Spilt fotball. Det beviste vi idag at vi ikke kan.. flaut! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Da er det slutt på å henge i en tynn tråd, slik vi har gjort i endel måneder nå. Den røk og nå er det på tide å se fremover. Utføre generasjonskifte og få på plass et slagkraftig lag til EM-kvalik. Vi må vel først lytte til folk som graver oss ned og krisemaksismerer i noen måneder først, men på sett og vis er det vel greit at folk får ut frustrasjon. Norge har i hvert fall vist stor fremgang kontra forrige par årene og året under et har positive ting som vi kan bygge videre på. Ser vi helheten her har vi et potensiale, men det må jobbes hardt. Så får vi kanskje på plass et lag som presterer bedre med kniven på strupen mot et lag som Island Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er lei av å høre ting som dette: "Men vi spilte en dårlig kamp, var altfor sløve og alt i alt var dette veldig skuffende." Hva med å være 100% skjerpet da, er det så vanskelig? Skandaløst at man ikke gir 100% og litt til. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Når det likevel gikk til helvete så fryder det meg å se at Hoseth spilte som en tønne med drit. Så får vi se om vi klarer å komme til EM, men den tid den sorg (?). Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hadde Drillo hatt kontrollen fra starten av tror jeg vi hadde tatt det. Uansett tror jeg landslaget vil få en liten opptur nå. Vi har mange spillere som har tatt turen til utlandet, og en gjeng meget talentfulle unggutter som bare vil bli bedre. Vi trenger å få kontinuitet og talent inn og utvikle laget over tid. Vet ikke om Drillo er det beste valget som landslagssjef, men han er i hvert fall bedre enn Hareide. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Det mest irriterende er å se folk som ikke gir alt i alle situasjoner. Carew er sløv. Hoseth gidder jeg ikke nevne. Hvor var all "fightinga" til Grindheim? Tilbake til dagens hatobjekt Hoseth, han har fått sin man of the match, blir ikke flere før Lars Sponheim kommer i regjering. Greit at han ikke er kjent for å være rivjernet på banen, men det er lov å vise litt engasjement. På en annen side var det godt å endelig være ferdig med å ha en teoretisk mulighet til VM. Sjelen min kan legge seg uten å måtte tenke på VM, det blir herlig. Fred ut. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 God kveld, etter 12pils har jeg fått klarna tankene. Carew er tidens mest oppskrytte drittspiller. Herregud. Han har rett og slett ikke prestert i en enste landskamp. +1 til hangeland for å vinne et par dueller. Resten suger pikk. +0.5 til riise forrestn for å score, elendig keeper men det er en annen sak. peace out Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Mitt tips: Finn et annet landslag å holde med så kan dere spare dere for denne lidelsen folk kaller norges landslag. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Tullete sagt. Vi er ikke bedre enn det vi er, sånn er det. Ikke tror jeg vi klarer å kvalifisere oss til neste EM heller, men om vi skal ha noen mulighet må vi gjøre noe med midtbanen vår. Grindheim er ikke god nok og Hoseth er for ustabil og kune god i perioder. Slik jeg ser det er Per Ciljan eneste spilleren som kan styre midtbanen vår skikkelig om han hever seg et par hakk. Det aller enkleste ville jo være å skiftet Thiounes najonalitet, men han har visst allerede spilt for Senegal Endret 6. september 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Slik jeg ser det er Per Ciljan eneste spilleren som kan styre midtbanen vår skikkelig om han hever seg et par hakk. Syns han der ser ut som ei jente.. Tviler på kan bli noe av. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Første gang på en god stund jeg har gledet meg til en landskamp. Derfor ender det med skuffelse. 1-1 i kveld. Book it. Noen som veddet? Skål. Norge har ikke noe å gjøre i et mesterskap uansett. Mangler mye. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Merker hvorfor jeg har blitt så glad i Nederlands landslag. Norge spiller jo bare værre enn crap. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det som er pinelig er at noen aviser forsatt sier det er sjanse for VM.... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Mitt tips: Finn et annet landslag å holde med så kan dere spare dere for denne lidelsen folk kaller norges landslag. Tipset ditt er å bli medgangs-supporter? Nei fysj Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Tipset mitt er å ikke være supporter til landslaget i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Slår til med en Fysj på den også jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå