NightKeeper Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Første gang på en god stund jeg har gledet meg til en landskamp. Derfor ender det med skuffelse. 1-1 i kveld. Book it. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ser ikke for meg at Nederland taper for skottland, jakter ikke Nederland på en rekord i tillegg? Ellers har Nightkeeper sagt det meste, men jeg har litt troen. Vi må sette de første sjansene, så kan det gå veien. Hater når landslaget "bølger" på banen, det har det vert en del av. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Noen som vet om hvor jeg kan se kampen på webtv? På ferie i tyrkia så har ikke tilgang til viasat4 eller viasatondemand.com Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kan noen si meg hvorfor Moldskred spiller foran en Bråthen som spiller fast i Ligue 1? Og Hoset? Største medgangsspilleren du finner. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Håper Arason gjør det surt for oss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Fordi? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Bråthen? Jojo nr 1 eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Norge: Jon Knudsen – Tom Høgli, Kjetil Wæhler, Brede Hangeland, John Arne Riise – Morten Moldskred, Christian Grindheim, Magne Hoseth, Morten Gamst Pedersen – Erik Huseklepp, John Carew Benken: Rune Jarstein, Tore Reginiussen, Bjørn Helge Riise, Henning Hauger, Simen Brenne, Jon Inge Høiland, Thorstein Helstad Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Fordi?Hvorfor ikke? bryr meg ikke mye om det norske landslaget... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gratulerer. Du kom nettopp på Du-er-tåpelig-liste. Greit nok at du ikke bryr deg om det norske landslage,men da trenger du ikke å heie på motlaget. Rett og slett tåpelig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gleder meg! Men tror dette kan bli tøft.... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Sjokkerende at Island fikk mål så fort etter. Tøffetøffetåget. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Greit nok at du ikke bryr deg om det norske landslage,men da trenger du ikke å heie på motlaget. Rett og slett tåpelig.Jeg heier for faen ikke på Island, poenget er bare at min førsteprioritet er at Odd spillere presterer. Trompeter, 3 trommer, ku-bjelle, horn og Roar Stokke? Kommer så mange rare lyder fra den skjermen at jeg vurderer mute knappen... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Vil ut med Hoseth i pausen, håper Simen Brenne blir satt inn. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Godt mulig Norge taper denne. De har hvertfall vært det dårligere laget. Hadde vært deilig å slippe maset om VM en gang for alle. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Norge kan jo ikke spille fotball.. bare lemping og lemping. Island er mye bedre med ballen. Flaut Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 hva i svarte lakksko driver dommeren med? Så ut som en soleklar straffe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Vil ut med Hoseth i pausen, håper Simen Brenne blir satt inn. Hoseth? Var han på banen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå