Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke for meg at Nederland taper for skottland, jakter ikke Nederland på en rekord i tillegg?

Ellers har Nightkeeper sagt det meste, men jeg har litt troen. Vi må sette de første sjansene, så kan det gå veien. Hater når landslaget "bølger" på banen, det har det vert en del av.

Lenke til kommentar

Norge: Jon Knudsen – Tom Høgli, Kjetil Wæhler, Brede Hangeland, John Arne Riise – Morten Moldskred, Christian Grindheim, Magne Hoseth, Morten Gamst Pedersen – Erik Huseklepp, John Carew

Benken: Rune Jarstein, Tore Reginiussen, Bjørn Helge Riise, Henning Hauger, Simen Brenne, Jon Inge Høiland, Thorstein Helstad

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gratulerer. Du kom nettopp på Du-er-tåpelig-liste.

Greit nok at du ikke bryr deg om det norske landslage,men da trenger du ikke å heie på motlaget. Rett og slett tåpelig.

Lenke til kommentar
Greit nok at du ikke bryr deg om det norske landslage,men da trenger du ikke å heie på motlaget. Rett og slett tåpelig.
Jeg heier for faen ikke på Island, poenget er bare at min førsteprioritet er at Odd spillere presterer. :wallbash:

Trompeter, 3 trommer, ku-bjelle, horn og Roar Stokke? Kommer så mange rare lyder fra den skjermen at jeg vurderer mute knappen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...