-Gudfaren- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kan man i det heletatt være positiv ovenfor dette landslaget her? Har ikke tatt en seier på 4 kamper... Riktignok ble det mål nå, men... vi scorte først i sted også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 TRØNDER Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Gutter(og Dotten) er 45minutter igjen da.Og Norge(jo ganske tafatt) har jo vært best i kampen. Vi vinner nok(VI BØR!) Hysj på deg, ikke avbryt når vi svartmaler. Winsnes gjør sakene sine bra han. Strømstad kan vel varme benken litt til. Får de bare sørge for å holde på ledelsen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) TRØNDER Iversen i sånt slag lover godt for både Norge og RBK. En klassespiller i form, både som spyd- og hengende spiss. Og, for å henge meg på TRØNDER Endret 6. september 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Morten Gamst kommer inn Dotten: jeg svartmaler svartmalerne! Selv om jeg er en svartmaler selv Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er jo kjekt trønderne har sin penisforlenger i Iversen. De trenger det tross alt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor slapp av, det er misunnelsens tunge som taler Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 La oss se hva Paul Ince har gjort med Gamst Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Damn, bra frispark. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva faen? Har Jarsten hull i armene eller var det noen som beamet den ballen inn i mål med en Star-Trek transporter? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Haha, Jarstein-brøler i lik klasse med Myhre-brøler. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ser ut til at vi klarer uavgjort! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 har ikk tatt den Opdal heller du. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Opdal ville tatt den, han sliter kun med de langskuddene han har utrolig god tid på Norge sliter grunnet ustabile keepere. Men men, jeg vil nå tro Jarstein kan bli stabil toppkeeper med årene. Samme med Opdal, om han blir kvitt skaden i knærne. Den karen er fullstendig ustabil om han ikke får trent regelmessig. Spørsmålet er nå om de som likte å svartmale Opdal vil kjøre samme løp med Jarstein. Han har tross alt hatt noen tabber i år. Skulle vært mulig å Klone en yngre versjon av Thorstvedt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Og når skottland taper poeng, skal ikke vi klare å ta poeng. Jaja, jeg har iallefall ingen tro på at Norge skal ta seg til VM Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Martin Andresen er ihvertfall worst of the match Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Eventuelt tatt ibruk dattra til Thorsedt. Keeperproblemet er desverre fremdeles et faktum,jeg skylder på Thomas Myhre- Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg skjønner ikke hva Martin Andresen gjør på landslaget. Han er jo helt rævva. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 M.A er en tosk. Slurver med pasninger og er altfor nonchalant og så kjefter han lagkameratene huden FULL fordi de ikke er der som han slurver pasningene. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg skjønner ikke hva Martin Andresen gjør på landslaget. Han er jo helt rævva. Han er opphypa, og det er jo Hareide som satte opp laget... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg skylder på Åge Hareide. Nå må de få kjørt på de siste ti og få et mål eller fem. Kom nå igjen, jeg orker ikke gå gjennom en hel kvallik uten håp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå