Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drillo åpner for at Moldskred kan starte, det blir i så fall trist etter Huseklepps gode kamp.

Kan jo godt hende Huseklepp også starter! Og at vi stiller noe ala dette:

Knudsen

Høgli-Hangeland-Wæhler-Riise

Riise-Grindheim-Skjelbred-Moldskred/Huseklepp/Gamsten

Carew-Moldskred/Huseklepp

Begge to kan spille ving også vettu ;D

Lenke til kommentar

Moldskred er for begrenset til å spille kant på internasjonalt nivå. Huseklepp og Carew viste seg som et dødelig spisspar i forrige kamp og jeg ser ingen grunn til at vi skal skifte formasjon og spisspar nå. Hvis vi går ut i en 4 - 5 - 1 mot Island blir jeg skuffet, da fortjener virkelig ikke å vinne. Vi skal være såpass mye bedre enn Island at vi ikke stiller så defensivt.

Lenke til kommentar

Håper vi også stiller med samme lag. Knudsen skal selvfølgelig stå i mål etter han har virket veldig solid i de kampene han har spilt. Føler meg også trygg når han står i mål, men med Jarstein i goallen føler jeg at alt kan skje. Så det burde være udiskutabelt at Knudsen skal stå i mål, når han ikke har gjort seg bort på noen som helst måte og er tilgjengelig til kampen.

Lenke til kommentar

Håper for guds skyld vi starter med Huseklepp. Om laget skulle spille dårlig har vi i det minste en som kan gjøre ting på egen hånd. Huseklepp har tekniske kvaliteter og er uavhengig form/ute av form en god spiller i motsetning til andre tippeligaspillere som blir tatt med pga. enkelte gode kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...