Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig!!! Nå ble jeg litt stolt igjen!! Håper vi går til VM nå :p

 

Alle snakker som at nå er Vm-håpet reelt. Men som sagt skal det mer til enn at vi vinner resten.

Skottland må tape poeng.

 

Men vanskeligst blir det å ikke ende opp som dårligste toer. Hvis en ser på de andre gruppene, hvilke lag som ligger på andre plass, hva de har å gå på ndg kamper og poeng, så er sjansen mikroskopisk.

Vi kan få max 12 poeng. Det vil nesten helt sikkert ikke holde.

 

Kan aldri tenke meg at skottland tar nederland, så de avgir poeng np.

Lenke til kommentar

Kan ikkje hugse sist eg hadde det så moro av å sjå på Noreg spele landskamp. Dette var klassespel. Synest spesielt 2xRiise, Huseklepp, Carew, Hoseth (var "uheldig" dei siste 10-15 minuttane, men elles hadde han ein kjempekamp) og Gamsten var spesielt gode i dag. Når dei får det til trur eg det skal mykje til for at Noreg ikkje får eit rettferdig resultat. Kjempedag for Norsk Fotball.

Lenke til kommentar
Herlig!!! Nå ble jeg litt stolt igjen!! Håper vi går til VM nå :p

 

Alle snakker som at nå er Vm-håpet reelt. Men som sagt skal det mer til enn at vi vinner resten.

Skottland må tape poeng.

 

Men vanskeligst blir det å ikke ende opp som dårligste toer. Hvis en ser på de andre gruppene, hvilke lag som ligger på andre plass, hva de har å gå på ndg kamper og poeng, så er sjansen mikroskopisk.

Vi kan få max 12 poeng. Det vil nesten helt sikkert ikke holde.

 

Kan aldri tenke meg at skottland tar nederland, så de avgir poeng np.

 

Godt mulig. Men det hjelper dessverre neppe. Den dårligste toeren ryker ut. Det blir ganske sikkert toeren i vår gruppe.

Lenke til kommentar

Jeg tørker tårer nå. Jeg har ikke sett Norge spille så fin fotball siden, ja... Nei, si det... Jeg har gåsehud nedover hele ryggen. Dette var en fryd å se på for en hver fotballgal nordmann, enten man er med- eller motgangssupporter! "Kondolerer" til alle de som ikke fikk sett kampen. :hm:

Endret av Skjoldal
Lenke til kommentar
Godt mulig. Men det hjelper dessverre neppe. Den dårligste toeren ryker ut. Det blir ganske sikkert toeren i vår gruppe.

 

Den tid den sorg. La oss vinne de 2 siste så har vi hvertfall gjort vårt. Hvis vi blir dårligste toer så får det være greit nok og vi går i allefall ut med hevet hode.

Lenke til kommentar

Pssh. Bullshit. Hoseth var veldig god i dag og jeg håper han starter neste kamp også. Huseklepp/Carew burde være fast spisstoer om de fortsetter sånn. Begge var gode og det virker som Huseklepp var en god avlaster for Carew når det kommer til å stikke på løp. Nå har vi to gode raske spillere som kan score som også kan ta litt iniativ når det kommer til å stikke på løp i bakrom.

 

Stolt av å være Norsk i dag :)

Lenke til kommentar
Hoseth spilte seg på ingen måte inn på laget, men Huseklepp+Carew= <3

 

Brenne for Hoseth neste gang plx!

 

 

Tja...han hadde mange fine pasninger, han var involvert i det første og andre målet.

(se angrepet som førte til frisparket)

 

Synst han spilte en brukbar kamp, helt ok. :) 6-7/10

Endret av Perfecta
Lenke til kommentar
Hoseth spilte seg på ingen måte inn på laget, men Huseklepp+Carew= <3

 

Brenne for Hoseth neste gang plx!

 

Vi så forskjellige kamper i så fall. Hoseth slo jo et par baller på nivå med Inesta og Xavi i dag. Ja, han rotet det til de siste 10-15, men alt i alt en meget god kamp av Hoseth også.

 

Knallkamp av John Arne Riise, Huseklepp og Gamst.

 

Takk for at du igjen har gjort det norske landslaget kjekkere å se på enn maling som tørker Drillo. Jeg aner ikke hva du har betalt for jobben du gjør, men det er uansett for lite om Hareide tjente 1 % av det du får utbetalt...

Lenke til kommentar
Hoseth spilte seg på ingen måte inn på laget, men Huseklepp+Carew= <3

 

Brenne for Hoseth neste gang plx!

 

 

Tja...han hadde mange fine pasninger, han var involvert i det første og andre målet.

(se angrepet som førte til frisparket)

 

Synst han spilte en brukbar kamp, helt ok. :)

 

Var mest et par defensive brølere jeg tenkte på. Han laget jo egehendig en ganske stor sjanse for skottene. Ingen big deal i denne kampen, men det kunne vært skjebnesvangert i en vanskeligere kamp.

Lenke til kommentar
Var mest et par defensive brølere jeg tenkte på. Han laget jo egehendig en ganske stor sjanse for skottene. Ingen big deal i denne kampen, men det kunne vært skjebnesvangert i en vanskeligere kamp.

 

Vi får anta at han ikke var helt skjerpet fordi vi ledet 3-0. På samme måte som vi får anta at Carew eller Huseklepp hadde spilt ballet ut på åpent mål om keeperen til Skottland plutselig ble skadet.. ;)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva som er annerledes fra før kampen. Laget er fortsatt milevis fra noe sluttspill. Forsvaret gjør fortsatt tabber som ikke ble særlig utnyttet av Skottland. Vi er heldige som får en nazi-dommer som viser ut motstanderens beste forsvarer, men det kunne ganske fort ha gått andre veien. Blir det uavgjort eller tap i neste kamp er vel landslagsfotballen tilbake i knestående og sutringen fortsetter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Får blande meg inn i fotballen nå, jeg likte virkelig angrepspillet i dag. Carew + Huseklepp var virkelig fantastisk, Riise-brødrene spilte også veldig bra (John best i mine øyne). Men jeg har litt problemer med å Like Hoseth, greit nok at han hadde mange utrolig flotte pasninger og slikt men han hadde en del litt mer defensive brølere som kunne blitt farlige :p

 

Uansett; flott kamp av Norge! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...