DJ_Dark Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Håper virkelig de greier å vinne i dag. Er redd foran denne kampen! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kan noen i helvete fortelle meg hvorfor Winsnes starter, og ikke Fredrik Strømstad, som vistnok har vært en av de beste spillerne i den franske ligaen sålangt? Herrefuckingsgud Åge Hareide. Og jeg trenger vel ikke å nevne Martin Andresen....? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Helt enig. Strømstad har vært glimrende og er en bedre spiller enn både Andresen og Winsnes. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kan noen i helvete fortelle meg hvorfor Winsnes starter, og ikke Fredrik Strømstad, som vistnok har vært en av de beste spillerne i den franske ligaen sålangt? Herrefuckingsgud Åge Hareide. Og jeg trenger vel ikke å nevne Martin Andresen....? Hehehe, genialt innlegg. Hva er klengenavnet på Andresen igjen, er det Martin ''Støttepasning'' Andresen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Blir litt trist inni meg om vi taper. Da kommer Danmark og Sverige til å le av oss. Vi spiller jo best i kampen,men vi spiller ikke bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) STRAFFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det måtte en trønder til ja. Endret 6. september 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Faen så patetisk landslag vi har. Carew er den eneste det er litt trøkk i. Riise gjør meg kvalm, herregud han skyter jo fra alle hold. Tror duden at han er Roberto Carlos eller? Han scorer jo vært lysår.... Flaut. Forventer en bedre andre omgang, ellers så kan Hareide pakke sakene sine. Så dårlig spillere kan vi ikke ha, at vi ikke kommer til en ordentlig spillesjangse mot Island. Måtte faen meg straffe til for å score. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Drillo har lov til å kritisere Hareide spør du meg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvorfor har Riise "brettet opp" drakten? For å vise frem musklene han ikke har? Ser bare merkelig ut. Og når det er hva jeg sitter igjen med etter en omgang så sier det sitt. Dette er trasige greier. Bra Myggen har gjort comeback, kan være vi trenger han i denne kvalifiseringen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Få brødrene Fevang på landslaget, der snakker vi om målscorere med defensive kvaliteter samtidig Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hvorfor har Riise "brettet opp" drakten? For å vise frem musklene han ikke har? Han bretter opp armene på drakta og smører musklene inn med olje før hver kamp Fakta. Endret 6. september 2008 av nitraM_8 Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvorfor har Riise "brettet opp" drakten? For å vise frem musklene han ikke har? Ser bare merkelig ut. Og når det er hva jeg sitter igjen med etter en omgang så sier det sitt. Dette er trasige greier. Bra Myggen har gjort comeback, kan være vi trenger han i denne kvalifiseringen For å vise den bleke huden sin Nei, fy faen. Hvem vil betale over 400 KR for å se dette møkkalaget her? Hoho, tenk når Nederland kommer på besøk. Det skal bli morsomt. Dette er bare flaut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Gutter(og Dotten) er 45minutter igjen da. Og Norge(jo ganske tafatt) har jo vært best i kampen. Vi vinner nok(VI BØR!) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hæhæ, litt småflaut dette. Taper vi dette kan vi like gjerne gi opp hele driten. Har vært best til nå og hatt "presset", men det hjelper så lite når vi gang på gang driter oss ut bakover. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Gutter(og Dotten) er 45minutter igjen da.Og Norge(jo ganske tafatt) har jo vært best i kampen. Vi vinner nok(VI BØR!) Kan skjønne frustrasjonen til folk, når landslaget spiller som dette. Hva hjelper det å være best når man ikke scorer? Norge bør vinne, men jeg er sannelig ikke sikker på om det skjer. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvorfor har Riise "brettet opp" drakten? For å vise frem musklene han ikke har? haha, ikke bare jeg som reagerte på det nei. Ser nokså teit ut, ja Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Etter denne kvalikken kan Hareide se etter en ny jobb. Kanskje bli en forfatter? Det er jo mer ord i mannen enn handling. Det må skje noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Gutter(og Dotten) er 45minutter igjen da.Og Norge(jo ganske tafatt) har jo vært best i kampen. Vi vinner nok(VI BØR!) Kan skjønne frustrasjonen til folk, når landslaget spiller som dette. Hva hjelper det å være best når man ikke scorer? Norge bør vinne, men jeg er sannelig ikke sikker på om det skjer. Frustrert som fy fasan jeg også, men velger positiv tenking kontra negativ- Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Mål! Iversen, 2-1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå