Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit nok at vi leder 2-0, men hver så snill og begynn å spille ordentlig fotball! Slutt med de lange pasningene fra forsvarsrekken hele tiden. De må prøve å spille litt langs bakken også, gjennom midten og ut på flankene.

Drillos har alltid vært glad i å spille langt mot etablert forsvar. Kynisk og empirisk, grunnet studier som viste at det ga langt oftere måle enn å prøve å spille via midtbanen. I tillegg til at man fikk langt mindre risiko for å miste ballen på midten og få en breakdown midt i trynet.

Men ja, ikke så gøy å se på til tider. Men de siste årene har vel vist at Norge ikke har kvaliteten til å prøve å styre via midten.

Men mer kantspill, det bør de få til. Som ga det flotte 2-0 målet eksempelvis, slike langpasninger er jo nydelig å se på. Eller? :)

Lenke til kommentar
nydelig angrep, det som første til det siste målet. Håper bare at carew blir byttet ut snart. Eneste han har vært god for i dag er å gi gule kort til skottland. Han har ingenting på landslaget å gjøre!

Nei, han er jo bare Norges beste spiller. (ikke i denne kampen, men du veit hva jeg sikter til)

Lenke til kommentar
nydelig angrep, det som første til det siste målet. Håper bare at carew blir byttet ut snart. Eneste han har vært god for i dag er å gi gule kort til skottland. Han har ingenting på landslaget å gjøre!

Nei, han er jo bare Norges beste spiller. (ikke i denne kampen, men du veit hva jeg sikter til)

nekter ikke på at carew er en god spiller, men han spiller sjeldent godt på landslageget. Du kan vel kanskje selv fortelle hvor mange mål han har på landslaget og hvor mange kamper han har? Som spiss gjør han ikke jobben sin godt og jeg mener at noen andre burde fått prøvd seg for lenge siden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...