Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal Drillo gjøre? Spillematerialet er annerledes nå enn det var forrige gang. Det er ingen på midtbanen som spiller i ligaer der tempo er høyt nok. Carew, Riise, Hangeland og Knudsen er de eneste spillerene som egentlig holder internasjonal standard. Jeg håper bare det jobbes hardere når det gjelder spillerutvikling nå.

Lenke til kommentar

2 minutter med bra spill hadde Braaten i går.

Neste gang den gutten kommer på banen for landslaget med sin vanlige instilling går jeg heller å skytter pungen min fast i veggen med en spikerpistol.

Langt mindre smertefullt en å se på den største landslagsfloppen de 20 siste årene....

Lenke til kommentar

2 minutter? Braaten var jo en av de friskeste i går. Noen dårlige valg gjorde han, men han bidro med masse fart og offensiv styrke.

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor vi skyter så lite. Du så det med en gang Gamsten løsnet et skudd, så ble det farlig. Resten av kampen bare prøvde og prøvde vi å lempe den ballen inn foran mål. Om de får ballen på 20-25 meter så er det jo bare å dra til, istedetfor å stå og pirke i ballen ute på kantene, helt til det kommer et råttent innlegg, eller vi mister ballen.

Men når det er sagt, så er et tomålstap mot Nederland langtifra et "dårlig" resultat, det var bare ikke det resultatet vi trengte :p

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Neste tropp håper jeg vi satser på et helt nytt lag + de som faktisk presterer:

Knudsen

Ruud-Demidov-Forren-Bertelsen

Elyounoussi-G.Fevang-Tettey-Skjelbred-Leigh

Abdellaoue

Dette er ihvertfall et forslag fra meg som neste start ellever!

Lenke til kommentar
Slik som vi spilte i dag har vi ingenting å gjøre i et sluttspill..

Savner å se på et sluttspill med Norge i :cry:

Som om du husker annet enn marseille fra sist sluttspill vi var med i :p

Åja, for det vet jo du.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Knudsen

Abdellaoue

Et helt nytt lag? Hvorfor skulle vi gjøre det? Jeg for min del vil ihvertfall tro at det vil ødelegge mer enn det vil hjelpe. Men ja, noen har kanskje litt mer gratisbillett til start-ellever enn andre. Jeg stemmer ihvertfall for å bytte ut Høiland og Carew. Men Abdellaoue som ensom spiss funker ikke. SÅ god er han ikke.

Lenke til kommentar

Knudsen

Abdellaoue

Et helt nytt lag? Hvorfor skulle vi gjøre det? Jeg for min del vil ihvertfall tro at det vil ødelegge mer enn det vil hjelpe. Men ja, noen har kanskje litt mer gratisbillett til start-ellever enn andre. Jeg stemmer ihvertfall for å bytte ut Høiland og Carew. Men Abdellaoue som ensom spiss funker ikke. SÅ god er han ikke.

Tror at Moa passer perfekt alene på topp, ikke glem at Leigh og Elyounoussi er på kantene... Jeg mener vi må tørre prøve på noe nytt! Og da prøve ut et helt nytt lag fra start ihvertfall!

Lenke til kommentar

Knudsen

Abdellaoue

Tror at Moa passer perfekt alene på topp, ikke glem at Leigh og Elyounoussi er på kantene... Jeg mener vi må tørre prøve på noe nytt! Og da prøve ut et helt nytt lag fra start ihvertfall!

Hvordan kan du mene at Hangeland ikke skal starte i forsvaret. Han er den beste spilleren vi har og har prestert i mange år på landslaget og ikke minst i Fulham denne sesongen.

Du kan heller ikke forvente at spillere som spiller helt OK i tippeligaen skal prestere i landskamper. Det er et to helt forskjellige nivåer. Er en grunn til at alanzhino herjet i TL men nesten bare sitter på benken i Tyrkia.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du mene at Hangeland ikke skal starte i forsvaret. Han er den beste spilleren vi har og har prestert i mange år på landslaget og ikke minst i Fulham denne sesongen.

Du kan heller ikke forvente at spillere som spiller helt OK i tippeligaen skal prestere i landskamper. Det er et to helt forskjellige nivåer. Er en grunn til at alanzhino herjet i TL men nesten bare sitter på benken i Tyrkia.

Prøve noe nytt, la stjernene starte på benken? Vi er nødt å se om vi finner noen som holder nivå av alle andre, og da er det fint å bruke resten av denne kvalikken på det!

Angående Alanzinho, han spiller da faktisk ganske mye og har da goalet en del allerede?

Lenke til kommentar

Det er jo fremdeles en (teoretisk) mulighet for at vi går videre, men den er svært liten. Men alikevel så mener jeg at vi ikke bør eksperimentere for mye. Men det er jo også et godt poeng at det vi har gjort frem til nå ikke har vært så bra. Jeg vet ikke helt, på en side mener jeg at vi bør fortsette med det laget vi har (med noen justeringer), men på en annen side kan et "nytt" lag gjerne vise seg frem litt, vise kvaliteter vi ikke har våget å prøve tidligere...

Hvem er neste motstander forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...