Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Det hjelper jo ikke å skyte ballen opp til Carew til enhver tid, når det eneste han kan gjøre er å stusse ballen, eller holde på den til noen kommer (som det sjeldent gjør). Den oversvømte banen skader nok Nederland mer enn det skader oss. Vi har intet spill som kan ødelegges.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er til å grine av. Tror hele landslaget trenger en fire uker lang treningsleir der de ikke gjør noe annet enn å øve seg på enkle pasninger og mottak. Helt latterlig forskjell på kvaliteten på lagene.

Lenke til kommentar
Der var vi ute ja.... Da blir det eksperimentering de siste kampene av kvalikken, som jeg tror er positivt! Prøve ut noe nytt enn dagens stamme!

Selve stammen med Carew, Hangeland og Riise ser jeg egentlig ingen grunn til å ta bort selv om vi skal eksprimentere.

Når det gjelder VM så var vel egentlig ikke denne kampen noe overraskelse. Det så egentlig kullsvart ut etter Makedoniakampen. Norges landslag har mye å gjøre, men ser likevel positivt på kommende EM. :p

Lenke til kommentar

tragisk kamp. Men jeg syntes braaten er fantastisk når han kommer innpå. SKAPER hvertfall noe. Han kunne scoret SELVMÅL og fortsatt blitt banens beste! Keeperen var ikke verst heller. Riise skuffet. Gamsten blir for usynlig. Winsnes har ingenting på et landslag å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...