Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Nekter og tro at vi klarer og hale dette iland, jeg skal ikke si at vi taper før dommeren blåser men jeg tipper 4-1 til Nederland.

Gud,hvor jeg liker slike optimister.

Lenke til kommentar
Drillo håper vel at Nederland ikke får inn mål og blir stressa. Om Norge skulle slå Nederland i morgen vil det være en av de større bragdene til landslaget i moderne tid. Sier litt om utfordringen.

Som gjør det ganske fint at vi sitter med treneren som ga oss seier mot Brasil etter å ha ligget under 1-0, seier mot England, seier mot Tyskland, seier mot Nederland og seier mot Italia.

Strengt talt, er man vokst opp med Drillo så vil det ikke akkurat være noen bombe om laget slår Nederland. Han er ene og alene eneste grunnen til at folk i det hele tatt tør å håpe på seier mot Europas besta lag (ved siden av Spania). Blir det tap så er ikke det noe galt i det, det er tap mot et bedre lag. Men er det noen der ute som skulle makte å føre dette laget til seier over Nederland så er det Drillo.

Ulempen er at spillermaterialet ikke er det samme. Får håpe på et Huseklepp-raid hvor han faktisk makter å score. Den gutten er den mest sultne spilleren vi har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...