Smågal Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvordan kan norge overraske på en negativ måte? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 de taper med store sifre og fremstår sånn som de har gjort alle de andre kampane i kvaliken? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 På hvilken måte er det overraskende?;p Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 norge er jævla opp og ned. Vinner mot tyskland men taper mot makedonia. Det jeg mente var jo at norge enten kommer til å overaske oss med å vinne sånn som de gjorde mot tyskland, eller at vi rett og slett blir grovt eid . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 norge er jævla opp og ned. Vinner mot tyskland men taper mot makedonia. Det jeg mente var jo at norge enten kommer til å overaske oss med å vinne sånn som de gjorde mot tyskland, eller at vi rett og slett blir grovt eid . Trodde vi spilte U mot Makedonia jeg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kommer ikke som en overraskelse om vi blir eid(som vi blir hver kamp ca) av nederland. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 norge er jævla opp og ned. Vinner mot tyskland men taper mot makedonia. Det jeg mente var jo at norge enten kommer til å overaske oss med å vinne sånn som de gjorde mot tyskland, eller at vi rett og slett blir grovt eid . Trodde vi spilte U mot Makedonia jeg. gikk litt fort i svingen her Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 norge er jævla opp og ned. Vinner mot tyskland men taper mot makedonia. Det jeg mente var jo at norge enten kommer til å overaske oss med å vinne sånn som de gjorde mot tyskland, eller at vi rett og slett blir grovt eid . Trodde vi spilte U mot Makedonia jeg. Føles uansett som et tap. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 men poenget er at vi slår nederland;) Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 http://www.dagbladet.no/2009/06/08/sport/f...persie/6625426/ Norske keeperen kommer til å få mer enn nok å gjøre iallefall Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg synes det er flaut at Island har flere utenlandsproffer enn Norge jeg Vi er faktisk det landet i norden med minst antall spillere utenfor landegrensene.... Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 hvor mange i island og skottland har faktisk 2 spillere som har spilt i CL finalen som spiller enda? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ikke minst at de har vunnet CL finalen (og dermed hele CL) og. Endret 8. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Norge har også pillere som har vunnet CL Finalen. Flere enn to. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 danielzu, det var jo hele poenget mitt at norge hadde hatt 2 spillere som hadde spilt CL finale, og en som hadde vunnet den(av de som spiller idag,regner ikke med solkjær berg og johnsen) skottland har vel ingen akkurat nå og island har bare gudjohnsen(som har vært med lage som har vunnet 2 ganger da, men ikke spilt i selve finalen) så med andre ord, er det rett og si norge ikke har mer utenlandsproffer enn de andre? norge har jo en spiss som på sitt beste er i top 10 i PL og en forsvarsspiller som blir bare bedre og bedre og har vært en av de aller beste i årets PL. Jeg driter i om det fins 4 makedoniere i genova liksom, det er jo bare ett drittlag uansett. Norge varierer jo fra år til år med at spillere er i utlandet, som regel går det dårlig men vi har nå 8-9 stk som er utelandsproffer, og det er jo ikke dårlig det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 *Kremt*, Fletcher? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Trist å se at vi er dårlige med ball i beina. Vi har kanskje store spillere (Riise, Carew, Hangeland, Gamst) men jeg ville tro at Makedonia faktisk har en bedre sjanse enn oss. Carew kan ikke gjøre alt alene. Pandev derimot er en spiller som kan gjøre en god del mer alene. Uansett så tror jeg ikke det er vits å snakke så mye om at Nederland passer oss før landskampen, og at Drillo er ute å sier at Nederland sliter med å score hjelper oss neppe. Huntelaar er en målscorer som fort kan putte en, to og tre mot oss. Van Persie har kvalitetene til å gjøre det. Det samme har Robben. Stort sett er Nederland bedre enn oss i alle ledd utenom forsvaret (til vanlig, men nå er de nok bedre enn oss der også uten Hangeland). Vi trenger en god porsjon flaks for å ta Nederland. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Teit av Drillo aa fyre opp spillerne til motstanderlaget foer kampen. Lenke til kommentar
G.L. Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Drillo har rett! Nederland har noe å lære ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå