Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
norge er jævla opp og ned. Vinner mot tyskland men taper mot makedonia. Det jeg mente var jo at norge enten kommer til å overaske oss med å vinne sånn som de gjorde mot tyskland, eller at vi rett og slett blir grovt eid .

Trodde vi spilte U mot Makedonia jeg.

Lenke til kommentar
norge er jævla opp og ned. Vinner mot tyskland men taper mot makedonia. Det jeg mente var jo at norge enten kommer til å overaske oss med å vinne sånn som de gjorde mot tyskland, eller at vi rett og slett blir grovt eid .

gikk litt fort i svingen her :p

Lenke til kommentar

Føles uansett som et tap.

Lenke til kommentar

danielzu, det var jo hele poenget mitt at norge hadde hatt 2 spillere som hadde spilt CL finale, og en som hadde vunnet den(av de som spiller idag,regner ikke med solkjær berg og johnsen)

skottland har vel ingen akkurat nå og island har bare gudjohnsen(som har vært med lage som har vunnet 2 ganger da, men ikke spilt i selve finalen)

så med andre ord, er det rett og si norge ikke har mer utenlandsproffer enn de andre? norge har jo en spiss som på sitt beste er i top 10 i PL og en forsvarsspiller som blir bare bedre og bedre og har vært en av de aller beste i årets PL. Jeg driter i om det fins 4 makedoniere i genova liksom, det er jo bare ett drittlag uansett. Norge varierer jo fra år til år med at spillere er i utlandet, som regel går det dårlig men vi har nå 8-9 stk som er utelandsproffer, og det er jo ikke dårlig det

Lenke til kommentar

Trist å se at vi er dårlige med ball i beina. Vi har kanskje store spillere (Riise, Carew, Hangeland, Gamst) men jeg ville tro at Makedonia faktisk har en bedre sjanse enn oss. Carew kan ikke gjøre alt alene. Pandev derimot er en spiller som kan gjøre en god del mer alene. Uansett så tror jeg ikke det er vits å snakke så mye om at Nederland passer oss før landskampen, og at Drillo er ute å sier at Nederland sliter med å score hjelper oss neppe. Huntelaar er en målscorer som fort kan putte en, to og tre mot oss. Van Persie har kvalitetene til å gjøre det. Det samme har Robben. Stort sett er Nederland bedre enn oss i alle ledd utenom forsvaret (til vanlig, men nå er de nok bedre enn oss der også uten Hangeland). Vi trenger en god porsjon flaks for å ta Nederland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...