Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvis Norge tar 2.plass(som er forstatt meget mulig) blir det Play off-kamp da? Er vel bare topp to andreplass som går direkte til vm. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvis Norge tar 2.plass(som er forstatt meget mulig) blir det Play off-kamp da?Er vel bare topp to andreplass som går direkte til vm. Er ikke 100% sikkert at de får Play off kamp heller. De får nok seks poeng ekstra (fordi de er ett lag mindre i gruppa), men de må likevel være blant de 8 beste to'erne (er 9 totalt). Hvis det blir tap mot Nederland, så er vi nok veldig avhengig av andre lag i andre grupper. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Vi er også avhengige av at Skottland ikke slår Nederland. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Uansett om vi kommer videre eller ikke kan NFF brenne i helvete! Med sånnt spill er ikke norge fortjent viderre til VM (selvom ønsker jeg dem selvfølgelig videre) og det blir bortkastet og sende dem til SørAfrika og betale så mye penger for at vi rykker ut førsterunde. Kan ikke heller Drillo kjøpe seg nye Prada briller evt.? Helvete altså skuffet over vår ære ! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja fy faen ass, det er jo NFF sin feil at Norge sine spillere er på nivå med Strømmen g14. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Spilte vi veldig crap i gaar? Saa ikke kampen da jeg er i NL. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kult da. Og Hangeland suspendert til NL-kampen. Tror jeg like gjerne tar paa meg NL t-skjorta mi med en gang jeg. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 U Should! Hva med Carew som midtstopper? :!: Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nå skulle vel Demidov ha vært med i lagoppstillinga. Han kan vel ikke måle seg med Hangeland, men han har jo en god del å stille opp med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 U Should! Hva med Carew som midtstopper? :!: I en glitrende 5-5-0 formasjon? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Tror jeg like gjerne tar paa meg NL t-skjorta mi med en gang jeg. Medgangssupporter! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Når det gjelder landslaget er hele landet medgangssupportere. Så det er ingen skam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg skal starte å heie på landslaget når de gir noe tilbake. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 U Should! Hva med Carew som midtstopper? :!: I en glitrende 5-5-0 formasjon? hvorfor ikke? blir no ikke mål med 4-5-1 med carew på topp uansett. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg kommer fra et lite land med omtrent like mange innbyggere som Kroatia. Desverre er vi langt fra like god med ball som de er, men jeg støtter da landet mitt i tykt og tynt uansett. Tenk deg hvordan det er å være fra San Marino ... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Haha, som om Stjørdal skulle tatt ut sine beste spillere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Haha, som om Stjørdal skulle tatt ut sine beste spillere. Hahaha. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 jeg tror drillo fikser nederland fint, en perfekt kamp for oss. jeg visste vi ville fucke opp med makedonia pga de er rett og slett så ekle å spille mot at vi ikke fungerte. men nederland er jo ett lag vi kan greie å slå, jeg er sikker på vi ihvertfall ikke går på ett flaut stortap, hvis vi taper så er det med små marginer! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 tror det blir enten veldig jevnt, eller at nederland knuser oss..Vi får bare vente og se på onsdag uansett har jeg på følelsen at norge kommer til å overaske oss, enten positivt eller negativt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå