Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 det er vel en tråd for det tyrkiske landslaget her??min teori om kampen tap mot fyr mac. og vinn/uavgjort nederland Ja, det er det.... Men lite aktiv, så lite vits å poste der. Tror vi vinner, og Nederland blir i bestefall uavgjort! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hadde nesten glemt hvor elendige Norge sitt landslag i fotball er. fyflate. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Pokker så dårlig de spiller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Pokker så dårlig de spiller. Det er Drillo fotball, deffensiv organisering, og ikke mye underholdning... Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Uff. Eneste fungerende streamen jeg har funnet tar seg et sekunds pause hvert 4 sekund. -_- Tror ikke jeg holder ut hele kampen, tror det blir radio resten =P Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er Drillo fotball, deffensiv organisering, og ikke mye underholdning... Jeg snakket om hver enkelt spiller, ikke spillestilen. De feiler jo totalt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Flaue greier ja. Håper Skjelbred spyr på Pandev. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Flaue greier ja. Håper Skjelbred spyr på Pandev. Hehe, den der lo jeg av. Carew med SUPERSJANSE ifølge P1. Corner og mål Eller ved side for mål- Endret 6. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Dessverre ikke særlig supersjanse. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Høres ut som vi spiller bedre nå! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvor er det blitt av det vi så mot Tyskland..? Det er så flaut å se hvor lett Norge mister ballen hele tiden. Dette holder jo ikke til noe VM-spill Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvor er det blitt av det vi så mot Tyskland..? Det er så flaut å se hvor lett Norge mister ballen hele tiden. Dette holder jo ikke til noe VM-spill Kan jo nøye oss med at vi ikke har sluppet inn mål takket være Knudsen og forsvaret Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Høres ut som vi spiller bedre nå! Ikke fakta. Pasningene til tider er jo helvetes elendige. Så da må Carew gjøre det selv. edit: jallanorsk Endret 6. juni 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Gamst og Braaten spiller ikke bra etter hva jeg hører. Lenke til kommentar
safags Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Noen som kan sende meg PM med link(er) til en stream? Har funnet en, men den lagger noe sinnssykt. Hadde blitt evig takknemlig Endret 6. juni 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Huseklepp og BH Riise inn en god ide? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Få inn på Fevang og Bertelsen, ut med Gamst og Carew. Vi må sikre 0-0. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kunne tenkt meg å sett Geir Ludvig Fevang på landslaget jeg. Tror han kunne tilføyd noe ekstra. Gamst og Braathen blir iallefall for dårlig, håper huseklepp kommer inn. Tipper det blir 1-0 seier, eller 0-1 tap Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 *mine innlegg* Hadde bare Carew scoret... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kunne tenkt meg å sett Geir Ludvig Fevang på landslaget jeg.Tror han kunne tilføyd noe ekstra. Gamst og Braathen blir iallefall for dårlig, håper huseklepp kommer inn. Tipper det blir 1-0 seier, eller 0-1 tap Han heter Braaten Vegard Braathen er ikke god nok enda for landslaget så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå