Manken Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Spillerne på Makedonia skal ha blitt observert i festgatene i skopje. Hvis de faktisk har festa, så burde dette bli til fordel for norge. Men hvem er så dumme at man fester før en landslagskamp. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det Norske landslaget ser jo ut til å spille i bakrus hver kamp, så det ville vel vært en fordel for oss. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 På hvilken kanal kan man se kampen live? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 På hvilken kanal kan man se kampen live? Viasat 4 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Spillerne på Makedonia skal ha blitt observert i festgatene i skopje. Hvis de faktisk har festa, så burde dette bli til fordel for norge. Men hvem er så dumme at man fester før en landslagskamp. Charles Itjande liker å gjøre det før viktige cupkamper. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Fant heldigvis en kongebra stream på nettet! Håper den holder seg oppe. Heia Norge! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Fant heldigvis en kongebra stream på nettet! Håper den holder seg oppe. Heia Norge! PM meg med den! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Bare hos meg Viasat 4 kuket seg opp og satte på musikk? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hahahaha, strømmen gikk i makedonia. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Knall, viasat eier. Sinnsykt gode ekspertkommentatorer, lite reklame og aldri noe trøbbel. Hilsen fornøyd kunde. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tilbake. Trodde det var Gerrard som scora for England når jeg så nummer 4. Bytte nummer? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Der var ordentelig lyd tilbake på P1 også Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Hva faen! P1 sender nyheter midt i omgangen Endret 6. juni 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hehe,ja det er så usaklig gjort av P1. Hører på P1 jeg også,mens jeg ser Frankrike på Eurosport. Lenke til kommentar
Muhammed93 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 det er vel en tråd for det tyrkiske landslaget her?? min teori om kampen tap mot fyr mac. og vinn/uavgjort nederland Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Norge har ikke akkurat overbevist innledningsvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå