Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med deg. Tror nesten det er en helt sikker oppstilling, selv om jeg tror Ruud er bedre enn Høiland. Ser også gjerne at fevang får prøve seg bakerst, eller i en defensiv midtbanerolle, selv om jeg ikke tror det skjer. Nesten helt sikker på at den oppstillingen er den reelle.

Lenke til kommentar

Si det. Kjenner jeg gleder meg nå. Alltid morro med landskamp.

Tror det blir en jevn batalje, kampen er overhodet ikke avgjort på forhånd, selv om mange klager over svak tropp. Adressavisen sammenlignet Norges VM kvartfinaleellever fra 1998 med dagens tropp, og det var rimelige forskjeller. 2 Liverpoolproffer, 2 United, 1 Celta Vigo, 1 Chelsea, 1 Tottenham, 1 Linz, 1 Werder Bremen, 1 Hertha Berlin og en Panathinaikos, i tillegg til en Unitedspiller til på benken var det i 1998. Ikke akkurat som i dag. 1 blackburn, 1 Fulham, 1 Heerenveen, 1 Roma, 1 Toulouse og 1 Aston Villa er ikke akkurat det samme.

Synd ikke Norge har flere spillere i de store ligaene. Solskjær ville neppe vært benket på dagens landslag.

Lenke til kommentar

Synes det er skuffende at ikke TV2 eller NRK hopper på lasset og sender landskamper mellom andre nasjoner enn Norge.

NRK har jo kunne sendt Sverige-Danmark på NRK2 i kveld, som de gjorde for noen år tilbake. Så lenge det ikke er norske lag involvert så gir de faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...