Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om 12 dager sitter jeg på stadion i Rotterdam. :D

Gratulerer da. Skal jeg sende diplom i posten? :ermm:

Om kan sende deg diplom som årets spammer tilbake.

Du trenger ikke alltid være så jævla negativ når du snakker.

Sier du. Alltid når noen andre sier at de for eksempel skal til Old Trafford, så kommer du med innlegg som "hater deg". Du trenger heller ikke å være så jævla negativ når du snakker.

:)

Lenke til kommentar
Åja, så hvis du mener han er negativ, betyr det at du også må være negativ. Nice logikk.

Nei. Jeg mener at hvis han kan si sånt til andre, så burde han tåle at noen sier det til han også.

OT: Norge knuser Nederland. :D

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Sier du. Alltid når noen andre sier at de for eksempel skal til Old Trafford, så kommer du med innlegg som "hater deg". Du trenger heller ikke å være så jævla negativ når du snakker.

Forskjellen er at jeg sier det fordi jeg er misunnelig. Du sier det bare for å være frekk eller sarkastisk.

Lenke til kommentar

Forskjellen er at jeg sier det fordi jeg er misunnelig. Du sier det bare for å være frekk eller sarkastisk.

Jeg skrev også det fordi jeg var misunnelig. Hadde likt å sitte på stadion og se en så stor kamp. :)

Lenke til kommentar

Hvis det var for å være misunnelig, var det hvertfall utrolig dårlig formulert. "Skal jeg sende diplom?:roll:" oser ikke akkurat av misunnelse.

On Topic: Hadde vert så sykt deilig om Norge slo Nederland. Da hadde det ikke blitt mye liv i Rotherdam :p

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...