Latias Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Om 12 dager sitter jeg på stadion i Rotterdam. Gratulerer da. Skal jeg sende diplom i posten? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Om 12 dager sitter jeg på stadion i Rotterdam. Gratulerer da. Skal jeg sende diplom i posten? Om kan sende deg diplom som årets spammer tilbake. Du trenger ikke alltid være så jævla negativ når du snakker. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kan jeg signere diplomet til Latias, DJ? Kult at du sitter i Rotherham og ser kampen. Kos deg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Om 12 dager sitter jeg på stadion i Rotterdam. Gratulerer da. Skal jeg sende diplom i posten? Om kan sende deg diplom som årets spammer tilbake. Du trenger ikke alltid være så jævla negativ når du snakker. Sier du. Alltid når noen andre sier at de for eksempel skal til Old Trafford, så kommer du med innlegg som "hater deg". Du trenger heller ikke å være så jævla negativ når du snakker. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Åja, så hvis du mener han er negativ, betyr det at du også må være negativ. Nice logikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Dette er ikke tråden hvor man skal diskurere Latias logikk(eller mangel av) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Åja, så hvis du mener han er negativ, betyr det at du også må være negativ. Nice logikk. Nei. Jeg mener at hvis han kan si sånt til andre, så burde han tåle at noen sier det til han også. OT: Norge knuser Nederland. Endret 29. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Sier du. Alltid når noen andre sier at de for eksempel skal til Old Trafford, så kommer du med innlegg som "hater deg". Du trenger heller ikke å være så jævla negativ når du snakker. Forskjellen er at jeg sier det fordi jeg er misunnelig. Du sier det bare for å være frekk eller sarkastisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Sier du. Alltid når noen andre sier at de for eksempel skal til Old Trafford, så kommer du med innlegg som "hater deg". Du trenger heller ikke å være så jævla negativ når du snakker. Forskjellen er at jeg sier det fordi jeg er misunnelig. Du sier det bare for å være frekk eller sarkastisk. Jeg skrev også det fordi jeg var misunnelig. Hadde likt å sitte på stadion og se en så stor kamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Da viste du det på en helt feil måte i alle fall. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hvis det var for å være misunnelig, var det hvertfall utrolig dårlig formulert. "Skal jeg sende diplom?" oser ikke akkurat av misunnelse. On Topic: Hadde vert så sykt deilig om Norge slo Nederland. Da hadde det ikke blitt mye liv i Rotherdam Endret 29. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Om 12 dager sitter jeg på stadion i Rotterdam. Enjoy. Er ikke landskampen i dag? Står ingenting på vglive, og jeg gidder ikke sjekke noen andre plasser. Dårlig internett. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Haha, husket bare TV reklamen på Viasat 4 jeg. Klarte for some reason å tolke det som Lørdag. Men det er bra, for nå får jeg jo sett kampen likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 6. juni er jo på lørdag... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Og dagen i dag er en Lørdag... Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 den 30. dermed er det en uke til kampen..? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bumper denne, så slipper vi landslagsdiskusjon i pubbene Klokka er kampene, og kanal går de på? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Viasat 4, Sendinga begynner 16.30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå