Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 jepp, håper også på unggutter i stedet for Myggen. Synes det er fint at Myggen gjør comeback i Tippeligaen, men er latterlig at han linkes til landslaget. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå har Myggen selv avfeid landslaget, så det er bare Fjøra som ser ut som en idiot nå. http://fotball.adressa.no/eliteserien/article138691.ece Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 jepp, håper også på unggutter i stedet for Myggen. Synes det er fint at Myggen gjør comeback i Tippeligaen, men er latterlig at han linkes til landslaget. Ja, han har ingenting å gjøre blandt de surrebukkene der Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Da har jeg fått billett til Nederland - Norge. Endret 14. mai 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Da har jeg fått billett til Nederland - Norge. Gratulerer. Du er sikkert den personen fra Norge som reiser mest til Nederland. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Da har jeg fått billett til Nederland - Norge. Gratulerer. Du er sikkert den personen fra Norge som reiser mest til Nederland. :!: Nei. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 jepp, håper også på unggutter i stedet for Myggen. Synes det er fint at Myggen gjør comeback i Tippeligaen, men er latterlig at han linkes til landslaget. Ja, han har ingenting å gjøre blandt de surrebukkene der For du mener Myggen hadde hevet nivået? Du er lol -.-'' Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 DJ: Lars Olav og Oljeberget har faktisk busstur ned der :!: Lars Olav Karlsen fra Tufte vet du Sameboe: Sa ikke det, men Myggen passer ikke inn i det horelaget. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 DJ: Lars Olav og Oljeberget har faktisk busstur ned der :!: Lars Olav Karlsen fra Tufte vet du Sameboe: Sa ikke det, men Myggen passer ikke inn i det horelaget. Skjønner ikke hvorfor du skriver i denne tråden da du ikke støtter laget en gang, skamm deg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå da, ikke vær så bitter, Bananas. Trenger ikke å kalle landslaget for noe stygt bare fordi ingen fra Start er der. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vi har jo snaut et landslag. Jeg kom hit for å diskutere Myggen, så da ble det sånn Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Når er det landslaget taes ut idag? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Når er det landslaget taes ut idag? Kl 12, går direkte på VG. Sykt spent på om Fevang og Høie får sjansen. Skjønner ingenting om ingen av dem blir tatt ut. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Fevang x2 burde blitt tatt ut, sammen med Steffen Hagen. Og så vil jeg personlig se bugge pettersen som keeper. Har imponert meg mer enn Høie for å være ærlig. Selv om jeg i det lange løp håper Jarstein beholder plassen. Han var veldig god i Odd, og har et enormt potensiale. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg har ekstremt lysst å se: Geir Ludvig Fevang Ardian Gashi Kristoffer Hæstad Dawda Leigh Oi, ble mange midtbanespillere xD Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Brenne har da vært bedre enn Gashi og Hæstad til sammen i årets serie. Hvis de blir tatt ut og ikke Brenne begynner jeg å grine. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Brenne har da vært bedre enn Gashi og Hæstad til sammen i årets serie. Hvis de blir tatt ut og ikke Brenne begynner jeg å grine. Men du er Odd supporter, jeg er nøytral... Hadde jeg vært patriotisk, så skulle jeg gjerne sett Martin Nordbye på landslaget! Han passer inn! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Fevang har vært beste norske spiller i TL i år, og fortjener absolutt sjansen. For et blikk, for et touch, for noen løp! Sier det som nøytral supporter Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ja, jeg er såklart farget av det at jeg holde med Odd, men flere jeg har snakket som ikke har spesiell tilhørighet til Skien mener jo det samme. Men men, vi får se. Blir uansett skuffet hvis ingen fra hverken Odd eller Start som er årets ovverasskelser blir tatt ut. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Håper ikke at Skjelbred blir tatt ut, han har vært tafatt så langt denne sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå