Armageddon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Synes Lerkendal så snodig ut. Om det blir EM skal Lerkendal ha plass til 40 000 og da vil den se slik ut. Men dette har lite med landslaget å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvorfor? Det blir vel en aktuell stadion for Norge i et eventuelt EM? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det finnes vel en egen EM tråd og en EM-stadion tråd, så hvordan denne tråden passer inn for et mesterskap 7 år frem i tid ser jeg ikke helt. Men jeg skal ikke leke forumpoliti noe mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er jo ikke akkurat så mye annet å snakke om når det ikke har vært om landslaget i noen medier på flere uker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kan jo snakke om det er verdt for meg å sitte på tog i 2,5 timer for å se Norge spiller mot Nederland i Rotterdam Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 2,5 går jo fort. NSB sove Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tror du de har NSB sove i Nedeland? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har du hørt om ironi? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ironi funker veldig skjelden i skriftform. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Om jeg hadde hatt muligheten hadde jeg dratt nedover. Er jo alltid noe for seg selv å dra på bortekamp, og selv om det er små muligheter for at Norge får med seg poeng så vil det jo bli helt sykt om de gjør det. Og da kan du skryte resten av livet om at du var der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ironi funker veldig skjelden i skriftform. Når du bor i Trondheim, så antar jeg at du flyr til Nederland og toger der i fra. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ironi funker veldig skjelden i skriftform. Når du bor i Trondheim, så antar jeg at du flyr til Nederland og toger der i fra. Nope, han bor i Slasker Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Har du hørt om ironi? Det du prøvde på var hvertfall ikke ironi, men sarkasme. Ironi er f.eks flyet som gikk tom for bensin, og som derfor krasjet i en tankbil. Men nok om det. Skulle ønske jeg bodde litt nærmere Rotterdam, hadde tatt turen lett. Visste ikke at det var så kort tur dit? :O Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Reagerte på den jeg og. Tar det bare 2,5 timer med tog fra Oslo til Rotterdam? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Du er fortsatt bitter en uke etterpå`? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg la ikke merke til det før nå Men får se om det blir noe av da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Etter den forestillingen Huseklepp viste i går mener jeg han bør starte mot Makedonia og evt Nederland. Han var outstanding. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tja, det er jeg egentlig enig i. Huseklepp er moden for landslaget. Da blir det nok høyreving. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dette er på grensa til latterlig. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/lands...hp?artid=543013 Myggen har vel spilt et par kamper fra start i tippeligaen. Og nå skal han på landslaget? Håper Drillo er fornuftig nok til å prioritere unge midtbanespillere som Skjeldbred, Tettey og Grindheim foran veteranen Myggen. Han må vise seg som en stabil spiller før han får sjansen på landslaget igjen. Dette er idiotiske stunt som koster oss mesterskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå