Torstein Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Enig. Man buer ikke på egne spillere.. Spesielt ikke på landskamp. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Enig. Man buer ikke på egne spillere.. Spesielt ikke på landskamp. Hva legger du bak den påstanden? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Var kanskje litt dårlig formulert, men jeg mente at man ikke skal bue på egne spillere, i det hele tatt helst, bare kanskje hvis man er skikkelig misfornøyd med det spillerene gjør. Som for eksempel da Brann tapte mot Åtvidaberg i UEFA-cupen, kan man bue for å vise at dette er rævva.. Men på landskamp synes jeg det er usmakelig at vi skal bue på Martin Andresen bare fordi han kommer inn på banen. Det er skammelig. Når de spiller på landslaget er alle spillerene "nøytrale" og skal ikke hetses pga klubben de spiller i. Jeg tror jeg fikk fram det jeg mente. Endret 3. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du har fått frem poenget ditt, men jeg er fortsatt uenig. Når de spiller på landslaget er alle spillerene "nøytrale" og skal ikke hetses pga klubben de spiller i. Er jo ikke bare det det dreier seg om, men også oppførsel og personligheter. F. eks. hjalp ikke akkurat den filminga til Gamst veldig mye. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nei, det er sant. Han dreit seg skikkelig ut, men vi kan jo ikke tenke på det i all tid framover. Han ble matchvinner på onsdag og jeg mener han har gjort det godt igjen. Alle driter seg ut en gang i blandt. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Piping på egne spillere på landskamp er jo helt høl i hue. Hvis du heier på norge, så piper du ikke på egne spillere. Hvorfor i helvette kommer du på en landskamp hvis du skal bue ut egne spillere? Da kan du helle sitte i stua å være sint eller hva man nå blir.. Man piper bare ikke på egne spillere.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Når man betaler for billetten så skal man jo få lov til å ytre sine meninger fra tribunen. Det er jo opp til hver enkelt tilskuer. Det finnes verre ting å gjøre på en tribune. Men synes landslaget skal ta seg en tur rundt i landet. Kanskje de får fyllt opp en stadion da. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jepp. Brann stadion, Lerkendal, Sør Arena og Viking Stadion er alle arenaer som kan, og bør brukes til det norske Landslagets kamper. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ja, kjempefordel med hjemmebane når man bytter stadio hver gang, duh. Antar 30% på Ullevåll buet på egne spillere, noe som stemmer godt med hvor mange prosent FRP har om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kjempefordel med hjemmebane når 30% av publikum buer på egne spillere, duh. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tror ikke det skal stå på publikum sin støtte. Østlendingene har blitt bortskjemte og forventer festfotball når de skal på treningskamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Møtte en venn i dag som var på Finland-kampen. Han sa at han forlot stadion etter 88 minutter for å unngå den verste trafikken. Fy faen, for en nedtur. Fikk ikke sett de tre siste målene. :!: Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kjempefordel med hjemmebane når 30% av publikum buer på egne spillere, duh. Hvorfor "duher" du meg? Jeg mener på ingen måte at det er positivt å stemme FRP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Duh, fordi du duher ideen om landslagskamper på andre stadioner. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) lol Endret 6. april 2009 av Psychotron Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) lol Endret 6. april 2009 av Psychotron Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Du mener vel en Brann-spiller? Kunne tenkt meg en landskamp i Bergen jeg Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Han mener nok en RBK-spiller. Viss han en brannspiller hadde knukket benet på en RBK-spiller, kunne de heller ha buet. Tror jeg han mente. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Blant annet fordi de sang "la han dø" når austin lå skadet. Piper når Brann-spillere byttes ut...hadde de knukket beina på en RBK-spiller hadde det vært ok... HAHAHAHAHAHA!!! Der lo jeg!!! Den der vil du høre på ALLE stadioner i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå