Niram Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Neinei, men hvor er det greit å sitte? Unna bortefansen så klart.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Neinei, men hvor er det greit å sitte? Unna bortefansen så klart.. Man sitter ikke på fotballkamp! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Neinei, men hvor er det greit å sitte? Unna bortefansen så klart.. Man sitter ikke på fotballkamp! Å herregud så lettvint å få svar her da.. Jo, på landskamper sitter jeg faktisk. Er ikke stående supporter på de kampene gitt.. edit: Er det virkelig ingen her som kan gi meg et vettu svar? Endret 31. mars 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Neinei, men hvor er det greit å sitte? Unna bortefansen så klart.. Man sitter ikke på fotballkamp! Å herregud så lettvint å få svar her da.. Jo, på landskamper sitter jeg faktisk. Er ikke stående supporter på de kampene gitt.. Hehe, ok. Da kan man likegodt se på TV. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Neinei, men hvor er det greit å sitte? Unna bortefansen så klart.. Man sitter ikke på fotballkamp! ehh... jo? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Neinei, men hvor er det greit å sitte? Unna bortefansen så klart.. Man sitter ikke på fotballkamp! Å herregud så lettvint å få svar her da.. Jo, på landskamper sitter jeg faktisk. Er ikke stående supporter på de kampene gitt.. Hehe, ok. Da kan man likegodt se på TV. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er enig i den siste, man sitter ikke på fotball kamp. Da kan man likesågodt se den på tv. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Man får jo sitteplasser, så man sitter. Man reiser seg jo selvsagt når det skjer noe "spennende". Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Man får jo sitteplasser, så man sitter. Man reiser seg jo selvsagt når det skjer noe "spennende". På fotballkamp står man sammen med medsupportere selvfølgelig. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Man får jo sitteplasser, så man sitter. Man reiser seg jo selvsagt når det skjer noe "spennende". På fotballkamp står man sammen med medsupportere selvfølgelig. Det kan være at anglofile nordmenn er uenig, og synes at den påtvungne sittingen i England er bedre. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nå må man vel være av de 500 NSA medlemmene for å få lov til å stå på landskamp, så de færreste får denne muligheten uansett hva man mener man bør eller ikke. Det var jo egentlig ikke lov å stå lenger noe sted, men tilslutt valgte NFF og NSA et kompromiss for å gi ny støtte til landslaget og 500 plasser i øvre bend it tribunen er forbeholdt ståplasser for NSA. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 NFF er jo totalt idiotiske da. Som alltid. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg er en stående-supporter, men hvis jeg hadde dratt på landskamp så hadde jeg heller tatt sitteplass istedet for å stå med oljeberget... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Drillo skal spille med 4-4-2 i morgen. Helstad og Carew på topp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jada! Har håpet lenge på Carew-Helstad, jeg tror at det kan bli en suksessformel. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Carew forandrer seg til en bulldoser og valser over Finland!! har hørt om mange som er redd han, så det bør egentlig ikke bli noe problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jada! Har håpet lenge på Carew-Helstad, jeg tror at det kan bli en suksessformel. Vi har vel spilt med de to på topp før? Men Finland tar vi. Hardt! Tar dem som vi skulle ha tatt Island. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg mente med Drillo på sidelinja såklart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hehe, seff. Satt å diskuterte med en kompis på by'n her om dagen. Det blir et diggert antiklimaks om Drillos ikke kommer til VM. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Blir sykt kult med Helstad-Carew på topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå