-Gudfaren- Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Utrolig at ikke Høgli fikk solstikk! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Tror kanskje spillerne ytet 50% av potensialet totalt i dag. Mulig det var den lange flyturen, varmen eller fremmed miljø, men tror ikke de trivdes noe særlig på banen. Flere sentrale spillere mangler, og når Drillo sjøl sier at denne kampen er overflødig, så går det som det gikk. Så pliiis ikke gjør noe stort ut av dette. La avisene ta seg av det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Fortjent resultat, men positive er jo at Gamsten var grei nok, får en scoring (litt flaks men) og at Moa imponerer på topp. Helt grei dag ute egentlig, var ikke så viktig og ble ikke banket så. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 jeg tror spillerne bryr seg mer om brorskapskampen mot Finland på Ullevaal, de vil jo at det skal bli Drillos fort igjen så Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg ble litt fortvillet da mannen som filmet Shalabalalala (elns.) hoppet etter målet, sier litt om Afrikansk TV! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Moro kamp Spania-Tyrkia på TV2 Sport klokka 22:00. Blir spennende! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Vi hadde vel blitt buet ned i bakken av publikum hvis vi hadde vunnet uansett =) Slik som håndballjentene i finalen Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Snakker du om kameramannen? Haha. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Tror kanskje spillerne ytet 50% av potensialet totalt i dag. Mulig det var den lange flyturen, varmen eller fremmed miljø, men tror ikke de trivdes noe særlig på banen. Flere sentrale spillere mangler, og når Drillo sjøl sier at denne kampen er overflødig, så går det som det gikk. Så pliiis ikke gjør noe stort ut av dette. La avisene ta seg av det. Selv avisene bør forstå at denne kampen aldri ville blitt rare greiene... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Hadde vært greit å ta med det svære troféet hjem, men det har vel ikke så mye å si. Greit at vi taper nå, slik at Drillo kan rette opp feilene til kvaliken. Tror ikke gutta spilte 100% heller pga. lang flyreise og varmen. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Hvordan kamp var dette? Treningskamp greier? Hva er greia med pokal? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Hvordan kamp var dette? Treningskamp greier? Hva er greia med pokal? Nelsen Mandela Cup. Vinneren får en diger pokal. Var bare en treningskamp. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Årets kjedeligste kamp jeg har sett på TV i 2009. Skal godt gjøres. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Nå er det bare å håpe at Nederland banker Skottland. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Den dagen jeg betaler penger for å se Riise (det gjelder begge) da snør det i hælvette. Nå er det bare å håpe at Nederland banker Skottland. Sliter litt med å finne noen relevanse her. Kan du hjelpe? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Håper for all del at vi ikke trenger å betale for Tippeligaen og div. landskampen neste år! Siden dette med betal tv tror jeg kommer til å bli en fiasko.. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Håper for all del at vi ikke trenger å betale for Tippeligaen og div. landskampen neste år! Siden dette med betal tv tror jeg kommer til å bli en fiasko..TV2 Sport er en supersuksess og en super kanal. Spansk fotball, Tippeligaen og landsen... Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Selve kanelen er super! Men det at den kun er tilgjengelig i bytte mot penger er ikke fult så supert. De hadde nok fått en god del fler seere hvis det var gratis. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Selve kanelen er super! Men det at den kun er tilgjengelig i bytte mot penger er ikke fult så supert. De hadde nok fått en god del fler seere hvis det var gratis. Gidder du å ringe meg så fort du er ferdig å forske på raketter? Vi må snakke business. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 og det du mente med det vaar? At tv2 gjør alt for å tjene penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå