Zandreu Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Du virker en tanke Stabæk-fan ja. Men Hauger på ankerrollen.. Nei. Fins bedre alternativer hvis man skal benke Martin, mener nå jeg. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Å? Nevn navn? Hauger er ung, og fremadstormende, utrolig defensivt, og har også teknikk, og kreativitet på et høyt nivå! Lenke til kommentar
vitenskapen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Å ha NOE annet på drakta enn vårt norske flagg er helt latterlig. Vi er Norge,norges landslag skal spille med en jævla drage på trøya...hallo?? "Oooorh..vi er vikinger..med med skip med dragehoder og økser..vi er tøffe og vi kommer og tar dere!!" Nei...spar meg. Latterlig mening, men du har rett til å hevde den. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Å? Nevn navn? Hauger er ung, og fremadstormende, utrolig defensivt, og har også teknikk, og kreativitet på et høyt nivå! Hauger er god, men ikke god nok for landslaget, ENDA. Eirik Bakke, Kristofer Hæstad, Lars Iver Strand, Christian Grindheim, P.C Skjelbred, og kanskje Daniel Fredheim Holm (Litt for tidlig for han mener jeg). Lenke til kommentar
-mads Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Eirik Bakke er et alternativ ja, men synes vi skal tenke mer framover enn det, Hæstad er jo latterlig dårlig, så han er ikke noe alternativ... Grindheim går ut i pressen og innrømmer at han ikke er så god som folk sier, ergo ikke et alternativ. Skjelbred eller Fredheim Holm kan ikke spille i ankerrollen. Henning Hauger, Henning Hauger! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Noe jeg irriterer meg veldig over er at folk krevde han Aarøy inn på landslaget fordi han putta 3 i en enkelt kamp. Utenom dette har han jo aldri vært noen konge. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Eirik Bakke er et alternativ ja, men synes vi skal tenke mer framover enn det, Hæstad er jo latterlig dårlig, så han er ikke noe alternativ... Grindheim går ut i pressen og innrømmer at han ikke er så god som folk sier, ergo ikke et alternativ. Skjelbred eller Fredheim Holm kan ikke spille i ankerrollen. Henning Hauger, Henning Hauger! Aleksander Tettey, Vadim Demidov, Ardian Gashi, Eirik Bakke... Av disse helst Demidov, han er jo 10 ganger bedre enn Helge, selv om han også er god Og Skjønsberg på midtstopperplass, nei kjør Tore Reginiussen i noen kamper til så skal du se at du ikke synes det samme Lenke til kommentar
-mads Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Bare vent og se til Hauger er skadefri igjen, han har det defensive i orden, pluss at han er mye bedre en Demidov offensivt! Reginiussen er god ja, skjønner at han blir satt foran Skjønsberg, men at Skjønsberg ikke er i troppen er latterlig! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nei, det synes jeg virkelig ikke, hvis det er midtstopperplassen du sikter til. Er mange bedre midtstoppere enn han i Norge nå. Demidov glemte jeg i stad, han er en spiller vi bør satse på! Men vi får se om Hauger kommer i troppen senere.. Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ingen som Nemner Ragnvald?? Ragnvald Soma har jo vært helt digg siden han kom til Viking i 06.. Bør Jallfall være i troppen... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hmm, Trodde Henning Hauger var bedre offensivt en defansivt. Uansett, Jeg liker Demidov i en anker rolle. Konge bakover, og han har et fantastisk driv fremover. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ja, helt enig. Han var frampå så mye under VIF-Rbk matchen, at det var fryktelig skremmende. En mann for framtiden! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Landslag som bør bli tatt ut: Keeper Lasse Staw Kenneth Høie Espen Johnsen Forsvar Vegard Forren Christian Kalvenes John Arne Riise Brede Hangeland Inge Andre Olsen Freddy Dos Santos Tore Reginiussen Midtbane Morten Gamst Pedersen Trond Olsen Martin Andresen Ardian Gashi Raymond Kvisvik Stian Ohr Per Ciljan Skjelbred Christian Grindheim Fredrik Strømstad Angrep Erik Nevland John Carew Tarik Elyounoussi Thorstein Helstad Daniel Fredheim Holm Christer Kleiven Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kan si meg ganske enig, på det meste, untatt keepere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Landslag som bør bli tatt ut: Keeper Lasse Staw Jon Knudsen Rune Almennig Jarstein Forsvar Vegard Forren Christian Kalvenes John Arne Riise Brede Hangeland Kjetil Wæhler Jon Inge Høiland Tore Reginiussen Midtbane Morten Gamst Pedersen Trond Olsen Martin Andresen Ardian Gashi Raymond Kvisvik Alanzinho Per Ciljan Skjelbred Christian Grindheim Fredrik Strømstad Angrep Erik Nevland John Carew Tarik Elyounoussi Thorstein Helstad Daniel Fredheim Holm Mohammed Abdellaoue FIXED Endret 26. mai 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) når skal NFF skjønne at det er Hareide det er noe galt med å at vi aldri kommer til og vinne eller gjøre det bra med han som sjef Endret 27. mai 2008 av ogger Lenke til kommentar
huyminh Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 jeg synes at Norge bør skaffe en høyrekant. de spiller som har spilt høyrekant. spiller nesten bare sentral og solli syned jeg er for dårlig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tarik på høyre og Gamst på venstre hadde vært ideelt, tror at Gamst skjerper seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå