Medisinmannen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei. Jeg vet at dette emne har vært oppe flere ganger, men jeg får liksom ikke noe klart svar. Er RS125 eller Mito best når det kommer til ytelse? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Mito - ingen over , ingen ved siden av. Spørs hva vi snakker, trimsylinder eller bare potte Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Jaok. Når jeg tenker trim, tenker jeg potte, reed, forgasser(kansje?) ellers fjerne plomberingene. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 RS må nok gi tapt mot Mito ja, men forskjellene er marginale. Ta heller sykkelen du får best pris på sier nå jeg. Akselerasjonen opp til 100 og videre er veldig lik, kommer heller ann på føreren om hvem som er "raskest". Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Mito går vell litt bedre enn rs. Er ikke så kjempe mye, men litt bedre. Lenke til kommentar
parafix Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 disse går veldig likt FP, altså uplombert potte, cdi, eksosventil, og 34 mm gasser. tør ikke å si hvem som går best av disse for de går veldig likt.. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Ok. Vel pris: Joda, der sliter jeg litt. Har egentlig ikke råd til mito. Men så er jo Aprilia trim (rave) dyrere enn på mito ... Den andre tingen er service/reprasjon. Er ingen Aprilia forhandlere som tar service/reprasjon på dagen med aprilia. Det er det på Mito. Blir lange ventelister. Utseende er jo litt det og. Mito ser ikke så stilig ut som Aprilia Min menig (snakker her om de gamle, ikke nye 07 modelene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå