Gå til innhold

1234

Anbefalte innlegg

En gang så hendte det noe fryktelig rart. Mange år siden....

Jeg drømte at jeg var på konsert med et eller annet band jeg ikke visste navnet på. Det eneste jeg husker var at de som spilte hadde masker og skrek mye.

Det var mange folk på scenen.

Så når jeg våkna synes jeg at det var litt merkelig, så jeg leita litt rundt og fant et band som kalte seg Slipknot som brukte masker, var 9. stykker og skrek mye.

Det var helt merkelig. De var akkurat som i drømmen, men jeg hadde jo aldri hørt om dem før.

Noen som har opplevd noe lignende? :hmm:

tjaaa... det kan jo på en måte ha skjedd med meg...

men det var en film da :hrm:

Endret av flamingo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en jævla digg drøm en gang:

Jeg var på Maiden-konsertem i Valhall og Nicko kast aut den ene trommestikken sin. Jeg fikk tak i den, men ble most av en masse folk. Bruce Dickinson sier til publikum at de må være forsikitge så de ikke dreper meg, og jeg fikk komme opp på scena. Satt på den ene sida av scena til konserten var ferdig. da ble jeg med backstage og fikk prate med hele bandet der. Kameraten min fikk også komme inn siden han var med meg på konserten og stod og venta utafor. Fikk også en ny trommestikke av Nicko og autografer fra resten av bandet. Sikker på at det var en liten, våt flekk i boxeren da jeg våkna :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...