Programvare Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) 1234 Endret 2. januar 2008 av Metalheart Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har drømt at jeg har gjestespilt gitar i Metallica live i Oslo. Jeg kan ikke spille gitar da, men drømmen var riktig så kos egentlig Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg har faktisk drømt at jeg spilte gitar med John Petrucci på en Dream Theater konsert. Og det verste av alt; jeg var faktisk bedre til å spille enn han!! Mildt sagt en av de bedre drømmene jeg har hatt Endret 31. mai 2007 av NiceViolence Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har drømt at forskjellige artister har vært på besøk hos meg. Syd Barrett og Jim Morrison har hatt mange interessante samtaler med meg. Lenke til kommentar
Schafferer Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) haha jeg drømte en gang at jeg og en kompis gikk nedover gårdsveien hans, så kom Dimmu Borgir ned fra himmelen og begynte å spille Endret 31. mai 2007 av Schafferer Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg drømte at jeg chilla med deftones på Hawaii etter å ha sett Live in Hawaii dvden, så kom det plutselig ei elv og skylla oss vekk. Så våkna jeg. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg drømte jeg var på Kaizers Orchestra konsert, og på veien ut etter konserten gikk jeg gjennom en lang korridor, og hørte plutselig raske fottrinn bak meg. Det var Janove (vokalisten) som kom løpende etter meg, og han spurte hva jeg syntes om konserten. Og hvis jeg var ærlig og sa akkurat hva jeg mente skulle jeg få de røde skoene hans. Også sa jeg at den var fin, litt kort kanskje, men alt i alt en veldig bra konsert. Jeg har ikke fått noen røde sko. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Drømte at slipknot hadde konsert på kiwi føkka drøm Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har drømt at jeg kjørte bil sammen med Cedric Bixler Zavala en gang. Plutselig kjørte vi i grøfta, og vi måtte løfte et tre og greier. Usaklig drøm, men var litt morsomt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg drømte at jeg var backstage med Tommy Lee en gang. Det var intimt, og skikkelig sært. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg drømte at jeg hang med Muse en dag, de likte meg ikke særlig. Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Mitt i en drøm møtte jeg Lars Ullrich før en konsert. Jeg fikk autografen hans siden jeg svarte 'nei' på spørsmålet hans om jeg laster ned musikk. Merkelig drøm, ble litt skuffa da jeg våkna. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 For litt siden drømte jeg at Metallica skulle spille her i bygda. Jeg var gitartekniker, men siden jeg ikke kan spille gitar i det hele tatt begynte jeg bare å leke med gitaren og ampene. Det hele resulterte i en langvarig drone doom-seanse, helt til James Hetfield kom ravendes full inn på scena, noe som resulterte i stor skandale og at hele konserten ble avlyst. Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har drømt at jeg kjørte bil sammen med Cedric Bixler Zavala en gang. Plutselig kjørte vi i grøfta, og vi måtte løfte et tre og greier. Usaklig drøm, men var litt morsomt. 8754211[/snapback] Ahaha, fett. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg drømte en gang at jeg var på konsert med The Offspring. Og det var i en liten hytte og jeg var den eneste som var der. Og putselig kom vokalisten Dexter Holland ned ifra senen og utfordra meg til og drikke et glass vann med fult av hår i. Også våkna jeg. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Drømte for ikke lenge siden at Satyricon skulle ha konsert i kirka i bygda jeg bor i, siden Frost også kommer fra her. Jeg bestilte billett, så våkna jeg Lenke til kommentar
Juden Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Jeg drømte at jeg og Morten Harket var bestevenner! Endret 1. juni 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg drømte at Arjen Lucassen bare dukket opp på døren min en gang, og sa at han trengte en trommeslager til neste konsert. Jeg var syk live Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 En gang så hendte det noe fryktelig rart. Mange år siden.... Jeg drømte at jeg var på konsert med et eller annet band jeg ikke visste navnet på. Det eneste jeg husker var at de som spilte hadde masker og skrek mye. Det var mange folk på scenen. Så når jeg våkna synes jeg at det var litt merkelig, så jeg leita litt rundt og fant et band som kalte seg Slipknot som brukte masker, var 9. stykker og skrek mye. Det var helt merkelig. De var akkurat som i drømmen, men jeg hadde jo aldri hørt om dem før. Noen som har opplevd noe lignende? 8752533[/snapback] Har du sett Slipknot live etter denne hendelsen? For da kan det godt hende at du opplevde ett såkalt "Deja vu" og dermed trodde du kjente igjen hendelsen fra en drøm. Selv opplever jeg deja vu ganske ofte, og ofte føles det som om jeg opplever noe jeg har drømt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Nei, jeg har ikke sett dem live, men har sett mange konsertvideoer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå