eUnaas Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg har fått et problem når jeg skal spille Battlefield 1942 over internett. Jeg joiner en server med lav ping... men etter at jeg kommer in så stiger den drastisk og ender skyhøyt og jeg får store problemer med å conecte. hva han det skyldes? har ISDN og har en pc til som jeg kjører samme spillet på uten problemer. har testet 2ISDN kort og det har ikke hjulpet, har også reinsalert spillert uten hell... ;-( noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
_Kjetil_ Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Get a Freakin Broadband connection! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg har fått et problem når jeg skal spille Battlefield 1942 over internett. Jeg joiner en server med lav ping... men etter at jeg kommer in så stiger den drastisk og ender skyhøyt og jeg får store problemer med å conecte. hva han det skyldes? har ISDN og har en pc til som jeg kjører samme spillet på uten problemer. har testet 2ISDN kort og det har ikke hjulpet, har også reinsalert spillert uten hell... ;-( noen som kan hjelpe? Har den andre pc'en din bedre hardware ? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 nei pcen med problemer er: amd xp1800 768ram 120 hardsik gf4 ti4200 osv... den andre 1,2ghz 256ram 80gb gf3ti500 osv... men det er nokk ikke det. men han det være noe i windows?? hmm er litt fortivlet (og ja jeg har ADSL! men har nå byttet fra telenor til nextgentell. lang ventetid) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 kobler jeg opp med dobbel linje er det ikke noe problem mer. dere tenker kanskje at det er at jeg har forliten hastighet.... men det er ikke det ettersom jeg har ikke noe problem når jeg bruker den andre pcen. kan det være noe proxy løsninger? Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Sliter med akkurat samme problem... Joiner serveren ligger på rundt 80 i ping, så stopper det helt opp og låser seg fast på 1064 Hender at det løser seg etter jeg har venta 4-5 minutter. Har ennda ikke funnet 'flaskehalsen' :x Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Det kan jo hende det er noe spyware på den pc'en som problemet oppstår på. Har du kjørt ad-aware ? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 prøv en test hos www.pcpitstop.com der fikk jeg beskjed om at en eller annen cache var win default, og ville være en flaskehals på min pc. Fungerte etter den "autofix" de hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå