Gå til innhold

Poengsum i 3D mark 06 med mitt 8800 GTX XXX ver?

Anbefalte innlegg

Hva vil jeg ca kunne oppnå i 3D mark 06 med mitt 8800 GTX XXX versjon sammen med dette oppsettet?

- Asus P5B Deluxe

- OCZ PC2-8000 Titanium Alpha VX2 Dual Channel 2 GB (2x1024)

- E6600 / E6700

- XFX GeForce 8800 GTX XXX Version

- TT 850w

Mvh Mr.Anki

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

E6400 2,13ghz

GTX stock

2 GB RAM CL4 667mhz

Sjekket nå akkurat, fikk 9378 marks. Så jeg tror nok du skal komme deg godt over 10k på dine specs. Kjøper ny pc på fredag som sagt, så da skal jeg teste igjen. Kjøper ca det samme som deg, bortsett fra litt slappere RAM enn det du har, men det skal overklokkes. Håper å komme opp på 11k jeg også.

OT: Du hadde klart deg fint med en mindre PSU enn den du har der på 850W. Litt overkill, man har man penger og lyst, så...

Lenke til kommentar
PSU'en får jeg sponset ;)

8757803[/snapback]

Man sier aldri nei til litt sponsing. Selv fikk jeg over 1000 kroner i rabatt på pcen min hos komplett fordi jeg sa at det var billigere hos andre nettbutikker (noe det også var). Så det blir jo nesten som å få en komponent gratis

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
PSU'en får jeg sponset ;)

8757803[/snapback]

Man sier aldri nei til litt sponsing. Selv fikk jeg over 1000 kroner i rabatt på pcen min hos komplett fordi jeg sa at det var billigere hos andre nettbutikker (noe det også var). Så det blir jo nesten som å få en komponent gratis :cool:

8760567[/snapback]

Nice..

Hvordan gikk du fram for å få til det? :whistle:

Endret av Framerate
Lenke til kommentar
Nice..

Hvordan gikk du fram for å få til det? :whistle:

8761021[/snapback]

Sendte mail med komponentene jeg skulle ha til kundeservice og skrev at jeg hadde valget mellom å kjøpe alt fra komplett eller delvis fra to andre nettbutikker som var omtrent 2500 kroner billigere tilsammen. Jeg skrev at jeg hadde mest lyst til å kjøpe fra komplett på grunn av gode erfaringer tidligere, og lurte på om de kunne gi meg et tilbud på de komponentene. Og det kunne de

Så da tjente de littegrann mindre penger enn dersom en annen kunde hadde kjøpt de samme komponentene, men de fikk en veldig fornøyd kunde som kommer tilbake :)

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...