Gå til innhold

The Lord Of The Rings


Senitel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den beste filmen ever. Har lest boka to ganger, pluss et par andre. Jackson har kuttet akkurat det som er nødvendig.

 

Synd de ikke tok med Tom Bombadil, men savnet ham ikke akkurat.

 

Knall film, det var neglbitende spenning hele veien.

 

Scenen hvor Lurtz blir drept av Aragorn var helt konge. Jeg skal se filmen et par ganger til :smile:.

 

Lenge igjen til neste jul derimot.

 

Telcontar

 

[ Denne Melding var redigert av: Telcontar på 2001-12-28 00:48 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-28 00:50, Psyc0re skrev:

mm jævelig kul film ( men bok er nok bedere ... selv den norske versjonen ) men fy faen å stili legolas ble spilt ! han må ha brukt aimbot på den fullautomatiske bua si :wink:


gleder meg til neste allerede ..... nesten begynt å telle dager!! :razz:


 

Ja! Legolas ruler faen kraftig! han er drit stilig i den filmen! GENIALT!

Lenke til kommentar

Som ekstrem LOTR og Tolkien-fanatiker (har sikkert lest boka 10-12 ganger totalt, både norsk og engelsk v. + Silmarillion og Hobbiten noen ganger :grin: ) ble jeg merkelig nok IKKE skuffet over filmen. Er noen smådetaljer en stusser over her og der, men til syvende og sist, det er en meget bra filmatisering. Med tanke på at regisøren tidligere stort sett har splætter og zombie-filmer av forskjellig karrakter på rullebladet, blir en ganske imponert...

 

Men faen, klarer vi virkelig å vente 1 år til neste film...?

 

Btw, eneste virkelig dumme med filmen(e) osv, er at LOTR blir så jævlig kommers, er ikke lengre bare vi ihugga, sære nerder som digger Tolkien. Selv småunga springer jo rundt med "sverden som er smidt på ny" og ringer på fingra osv. Litt kjipt, tror jeg skjønner Tolkiens barn og hvorfor de holdt litt igjen når det gjaldt å støtte skikkelige filmatiseringer!

 

Mvh DFN

Lenke til kommentar

Quote:


DFN skrev (2002-01-02 11:50):

...

Med tanke på at regisøren tidligere stort sett har splætter og zombie-filmer av forskjellig karrakter på rullebladet, blir en ganske imponert...

...


 

hehe, riktig at Peter Jackson muligens startet med litt for god fantasi i forhold til evne og resurser (Bad Taste og Braindead), men mannen er unektelig et stort tallent. Jeg synes personlig Frightneres var ganske bra. Har egentlig ganske sans for PJ. Han har styrke, og bryr seg egentlig ikke om Hollywood kommers. Men mannen er jo ikke dum, han viste han måtte lage litt hype for å få den finansielle støtten han trengte for at resultatet skulle bli bøkene verdig, noe han til de grader har klart.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Eg likte bøkene og filmen..

Sjølv om ein del av det som vart tatt med i filmen ikkje stod i den første boka...Men,det er vel kanskje det som heiter kunstnisk fridom eller.no :wink:

Elles så er det ein del "tekniske" feil i filmen..For dei som har studert filmen nøye..(kanskje sett den fleire gangar..)

 

Ein del av feila kan dykk lese om på http://www.movie-mistakes.com , for dei som er interisert i det :wink:

Lenke til kommentar

Skal se denne filmen idag! Om bare noen få timer!

Gleder meg noe vanvitig!

Har lest boka 4 ganger! Og er like fasinert hvergang!

Jeg ER Frodo jeg, ute på tur!

Snakker om innlevelses evne!:D

Tolkien er rå! Synd han ikke er her for å se livsverket sitt på lerret!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


On 2002-01-31 20:47, OHE skrev:

Se her:




 

Det der er noe pirat-greier!

Tro meg, jeg hadde fått vite det hvis den var lovlig til salgs noe sted i verden.

 

Siden selger da høyst sannsynlig ikke er ærlig, ville jeg kanskje ha ventet med å kjøpe. Jeg skal i hvertfall vente til den kommer til salgs når det nærmer seg tiden for neste film. Men det er deres penger...

 

Ps! Bare for å si det: Filmen er helt enorm :grin:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...