Senitel Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Hei... Har nettopp vært og sett Ringenes herre... DET ER FAEN MEG DEN BESTE FILMEN SOM NOEN GANG ER LAGET!!!!!!!! Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Den beste filmen ever. Har lest boka to ganger, pluss et par andre. Jackson har kuttet akkurat det som er nødvendig. Synd de ikke tok med Tom Bombadil, men savnet ham ikke akkurat. Knall film, det var neglbitende spenning hele veien. Scenen hvor Lurtz blir drept av Aragorn var helt konge. Jeg skal se filmen et par ganger til :smile:. Lenge igjen til neste jul derimot. Telcontar [ Denne Melding var redigert av: Telcontar på 2001-12-28 00:48 ] Lenke til kommentar
Psyc0re Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 mm jævelig kul film ( men bok er nok bedere ... selv den norske versjonen ) men fy faen å stili legolas ble spilt ! han må ha brukt aimbot på den fullautomatiske bua si :wink: gleder meg til neste allerede ..... nesten begynt å telle dager!! :razz: Lenke til kommentar
Rash Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Quote: On 2001-12-28 00:50, Psyc0re skrev:mm jævelig kul film ( men bok er nok bedere ... selv den norske versjonen ) men fy faen å stili legolas ble spilt ! han må ha brukt aimbot på den fullautomatiske bua si :wink: gleder meg til neste allerede ..... nesten begynt å telle dager!! :razz: Ja! Legolas ruler faen kraftig! han er drit stilig i den filmen! GENIALT! Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Som ekstrem LOTR og Tolkien-fanatiker (har sikkert lest boka 10-12 ganger totalt, både norsk og engelsk v. + Silmarillion og Hobbiten noen ganger ) ble jeg merkelig nok IKKE skuffet over filmen. Er noen smådetaljer en stusser over her og der, men til syvende og sist, det er en meget bra filmatisering. Med tanke på at regisøren tidligere stort sett har splætter og zombie-filmer av forskjellig karrakter på rullebladet, blir en ganske imponert... Men faen, klarer vi virkelig å vente 1 år til neste film...? Btw, eneste virkelig dumme med filmen(e) osv, er at LOTR blir så jævlig kommers, er ikke lengre bare vi ihugga, sære nerder som digger Tolkien. Selv småunga springer jo rundt med "sverden som er smidt på ny" og ringer på fingra osv. Litt kjipt, tror jeg skjønner Tolkiens barn og hvorfor de holdt litt igjen når det gjaldt å støtte skikkelige filmatiseringer! Mvh DFN Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Quote: DFN skrev (2002-01-02 11:50):...Med tanke på at regisøren tidligere stort sett har splætter og zombie-filmer av forskjellig karrakter på rullebladet, blir en ganske imponert...... hehe, riktig at Peter Jackson muligens startet med litt for god fantasi i forhold til evne og resurser (Bad Taste og Braindead), men mannen er unektelig et stort tallent. Jeg synes personlig Frightneres var ganske bra. Har egentlig ganske sans for PJ. Han har styrke, og bryr seg egentlig ikke om Hollywood kommers. Men mannen er jo ikke dum, han viste han måtte lage litt hype for å få den finansielle støtten han trengte for at resultatet skulle bli bøkene verdig, noe han til de grader har klart. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Hei! Eg likte bøkene og filmen.. Sjølv om ein del av det som vart tatt med i filmen ikkje stod i den første boka...Men,det er vel kanskje det som heiter kunstnisk fridom eller.no :wink: Elles så er det ein del "tekniske" feil i filmen..For dei som har studert filmen nøye..(kanskje sett den fleire gangar..) Ein del av feila kan dykk lese om på http://www.movie-mistakes.com , for dei som er interisert i det :wink: Lenke til kommentar
Linda Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Skal se denne filmen idag! Om bare noen få timer! Gleder meg noe vanvitig! Har lest boka 4 ganger! Og er like fasinert hvergang! Jeg ER Frodo jeg, ute på tur! Snakker om innlevelses evne! Tolkien er rå! Synd han ikke er her for å se livsverket sitt på lerret! Lenke til kommentar
house Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 mange feil i lotr filmen =) 1, det er en bil som suser forbi i bakgrunnen 2, det er merke på ett eple (fra butikken) 3, er sikkert flere, men kommer ikke på dem Housey Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Når kommer neste episode? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Quote: On 2002-01-13 17:32, house skrev:mange feil i lotr filmen =)1, det er en bil som suser forbi i bakgrunnen2, det er merke på ett eple (fra butikken)3, er sikkert flere, men kommer ikke på demHousey Jeg så de her. Om du har stjålet de derfra vet jeg ikke, men det er no så. *kremt kremt* Lenke til kommentar
okwathne Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Ein kamerat av meg såg bilen å merket på eple så eg må se filmen nåken gonger te. Eg va litt skuffa øve atte Tom Bombadil ikkje va me han sko eg likkt å se på lerretet menmen det va ein knall goe film, Glede meg te å se Entane på neste film:) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Filmen var rå den, men p.g.a. manglende gammelskogen og Tom Bombadil, og litt vel mye fokus på de svarte rytterne, er det ikke den beste ever, men ganske nærme. Men det er i den neste moroa begynner! Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Jeg lurer på om noen av dere faktisk har sett den bilen som suser forbi og merket på eplet .. Det er masse pølsevev på inet veit dere.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 rå film.. gleder meg til neste film.. må vel ta og lese bøkene tenker jeg.. leser mye bøker, men tolien bøkene har gått meg forbi.. Lenke til kommentar
OHE Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Se her: http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/NO/...11261/_24115493 Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Får håpe at Hobbiten blir filmatisert også. Har lest både Hobbiten, Ringenes Herre og Silmarillion flere ganger. Boken er klart bedre enn filmen, men jeg kan ikke si jeg er skuffet. Det blir pokker så lenge å vente på neste film... Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Quote: On 2002-01-31 20:47, OHE skrev:Se her:http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/NO/...11261/_24115493 Det der er noe pirat-greier! Tro meg, jeg hadde fått vite det hvis den var lovlig til salgs noe sted i verden. Siden selger da høyst sannsynlig ikke er ærlig, ville jeg kanskje ha ventet med å kjøpe. Jeg skal i hvertfall vente til den kommer til salgs når det nærmer seg tiden for neste film. Men det er deres penger... Ps! Bare for å si det: Filmen er helt enorm Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hei! Er lagt ut trailere fra Lord of the rings to tårn i går. For meir informasjon sjekk artikkelen på digi.no her Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Linda Har ikke sett filmen enda,men eg har lest boka,kan du poste et svar om du syns filmen er like god som boka er. :razz: Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå