Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

LG P1 Express Dual får ofte blåskjerm

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg sitter her og skriver på en LG P1 Express Dual fra komplett, kjøpt i fjor i September/oktorber i fjor. Maskinen hadde i begynnelse noen problemer med at den fryste seg, dette endret seg etter en oppdatering av drivere.

Men nå i det siste har den fått stadig oftere blåskjerm. Det kommer opp at det er noe galt med enten drivere, eller bios, eller filer, men ikke noe spesifikt. Feilraporten og påfølgende beskjed fra microsoft sier heller ikke noe annet enn at "Det finnes ikke noe løsning".

Er det noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre? Begynner å bli lei av at maskinen skal skru seg av 2-3 ganger daglig pga blåskjerm, det kan da umulig være bra for maksina heller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd å formatere?

8755073[/snapback]

Nei, men det har med at det er min samboers laptop, og hun har mye på maskina som vil ta evigheter og brenne ut. Kommer nok til å prøve det til slutt, men vil helst prøve andre løsninger først.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Sjekk om du har nyeste Bios kansje...?

8936457[/snapback]

Hvordan finner jeg ut det?

8940915[/snapback]

I oppstarten ser du etter versjonsnummer på bios, eventuelt går inn i bios og ser. Deretter går du til hjemmesiden til leverandøren og finner siste versjon av bios, laster den ned og finner en beskrivelse på hvordan du gjør det. Skaff deg hjelp av en kyndig kompis om nødvendig. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...