Gå til innhold

Pålegg fra gamle dager - mimre mimre

Anbefalte innlegg

Her om dagen så tenkte jeg på pålegg som fantes i gammle dager. To som jeg kommer på nå er Ha-På vanilje (hvit farge), ikke verdens beste men faktisk ikke så aller værst. Ha-På sjokolade (nesten svart i fargen).

En annen som jeg savner er Nestle Karamel, denne var på samme boks som Neste Nøtte er i dag, bare at den smakte som karamell.

noen som husker disse eller vet om flere andre som kunne ha vært digg å fått tilbake?

Frankie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Banos (verdens beste pålegg), det rosa pålegget som lignet på tyggis og Ha-på. Det var tider det!! Finnes noen av disse enda? Kunne drept for en skive med smør og Banos nå.

Nå i dag har vi bare kjipe pålegg på tube.  :thumbdown:

8754094[/snapback]

banos er også noke som eg åt jævla mykje før, av og til enda.

dei selger det fortsatt. skive md banos og smør. namnam :)

Lenke til kommentar

Banos var saker! Greit nok de selger det fremdeles, men jeg tør ikke kjøpe det. Redd for å ødelegge gamle minner.

Ellers spiste jeg mye av noe honning/sirup-baserte greier da jeg var liten. Husker ikke hva det het, men savner det som bare faen.

Lenke til kommentar

hehe husker også de tider ja. banos er like gul som før i tiden og den får du stort sett kjøpt på de fleste dagligvare butikker Mega, Kiwi osv.

Jeg for min del savner mest min kjære karamell pålegg som jeg ikke eksisterer mer (tror jeg).

Frankie

Lenke til kommentar

Før påske drømte jeg faktisk om banos, så jeg bestemte meg for å kjøpe det, men hva skjer? Det smaker høgg...

...litt trist egentlig :(

Siden jeg kommer fra Hamar må jeg nevne Ha-På, Hamarpålegg som det egentlig heter...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Før påske drømte jeg faktisk om banos, så jeg bestemte meg for å kjøpe det, men hva skjer? Det smaker høgg...

...litt trist egentlig :(

Siden jeg kommer fra Hamar må jeg nevne Ha-På, Hamarpålegg som det egentlig heter...

8813901[/snapback]

Tuller du? Seriøst at det egentlig heter HamarPålegg eller er det bare "coincidence" at det bare heter Ha-På?

Genialt :thumbup:

frankie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...