frank_jarle Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Her om dagen så tenkte jeg på pålegg som fantes i gammle dager. To som jeg kommer på nå er Ha-På vanilje (hvit farge), ikke verdens beste men faktisk ikke så aller værst. Ha-På sjokolade (nesten svart i fargen). En annen som jeg savner er Nestle Karamel, denne var på samme boks som Neste Nøtte er i dag, bare at den smakte som karamell. noen som husker disse eller vet om flere andre som kunne ha vært digg å fått tilbake? Frankie Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Banos (verdens beste pålegg), det rosa pålegget som lignet på tyggis og Ha-på. Det var tider det!! Finnes noen av disse enda? Kunne drept for en skive med smør og Banos nå. Nå i dag har vi bare kjipe pålegg på tube. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Banos (verdens beste pålegg), det rosa pålegget som lignet på tyggis og Ha-på. Det var tider det!! Finnes noen av disse enda? Kunne drept for en skive med smør og Banos nå. Nå i dag har vi bare kjipe pålegg på tube. 8754094[/snapback] banos er også noke som eg åt jævla mykje før, av og til enda. dei selger det fortsatt. skive md banos og smør. namnam Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tusseservelat var så kos. Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Åååh tusseservelat og banos! Vilhanå. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Banos var saker! Greit nok de selger det fremdeles, men jeg tør ikke kjøpe det. Redd for å ødelegge gamle minner. Ellers spiste jeg mye av noe honning/sirup-baserte greier da jeg var liten. Husker ikke hva det het, men savner det som bare faen. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg husker at jeg spiste Sunda veldig ofte for å få bicepsen til han gutten på boksen. Banos til kvelds bare fordi det var utrolig godt. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 hehe husker også de tider ja. banos er like gul som før i tiden og den får du stort sett kjøpt på de fleste dagligvare butikker Mega, Kiwi osv. Jeg for min del savner mest min kjære karamell pålegg som jeg ikke eksisterer mer (tror jeg). Frankie Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ha-På såklart! Spiser den ofte, men nå er det ikke mer igjen i kjøleskapet... Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Sunda med brunost på! Mmmmmm Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Nøtte med brunost, namnam... Frankie Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Banos er jo bare jævlig ekkelt. Synnøve Finden smørost var diggbart. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Banos er jo bare jævlig ekkelt. Synnøve Finden smørost var diggbart. 8771381[/snapback] Banos er ikke ekkelt. Synnøve Finden i en mimretråd? God bedring. 1 Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ha-På finnes hvertfall fortsatt. Har alltid en boks i kjøleskapet og det er obligatorisk på hytta. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Banos er jo bare jævlig ekkelt. 8771381[/snapback] * Holde for ørene * Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 * Holde for ørene * 8775070[/snapback] Trenger bare øyna. ^^ Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Hehe....da må konklusjonen være....noen liker ikke banos, mens mesteparten liker det. Frankie Lenke til kommentar
Chao Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Før påske drømte jeg faktisk om banos, så jeg bestemte meg for å kjøpe det, men hva skjer? Det smaker høgg... ...litt trist egentlig Siden jeg kommer fra Hamar må jeg nevne Ha-På, Hamarpålegg som det egentlig heter... 1 Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Før påske drømte jeg faktisk om banos, så jeg bestemte meg for å kjøpe det, men hva skjer? Det smaker høgg... ...litt trist egentlig Siden jeg kommer fra Hamar må jeg nevne Ha-På, Hamarpålegg som det egentlig heter... 8813901[/snapback] Tuller du? Seriøst at det egentlig heter HamarPålegg eller er det bare "coincidence" at det bare heter Ha-På? Genialt frankie Lenke til kommentar
Chao Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det er fordi det ble produsert på nestle på hamar eller noe slik, husker ikke... ...mulig det ikke stemmer, jeg tror uansett nestle fabrikken vår er nedlagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå