Kakofoni Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg bare lurer på hvilken dato jeg får vite hvilken videregående skole jeg har kommet opp i? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 I midten/slutten av juli vil jeg tro. Du kan sjekke det på vigo.no også. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Inntaket er klart 9. Juli. Men vi får ikke beskjed før 12. Juli om vi har kommet inn på førstevalget våres, i følge rådgiveren på skolen min. Endret 1. juni 2007 av j0nas Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Får man en SMS om man kommer inn? Var hvertfall det jeg har fått beskjed om. Hva hvis man ikke har mer strøm når SMS'en kommer? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Får man en SMS om man kommer inn? Var hvertfall det jeg har fått beskjed om. Hva hvis man ikke har mer strøm når SMS'en kommer? 8767849[/snapback] Nei da kjem du ikkje inn på skulen da dersom du e tom for strøm.... Meldingen bli jo lagra på mobilen så det er berre å finne ein ladar og lese meldingen det Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Jo, såklart. Hva hvis den er ødelagt da? Reprasjon? Simkort ødelagt? Sant? De må jo være sikker på at man får den. Dumt å bare sende en SMS og mene at alt er trygt og alle får meldingen Endret 2. juni 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 man får mail i tillegg til sms Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Tror ikke det står i SMS-en om du har kommet inn på førsteønsket. Det står vel, om jeg ikke husker feil, at du skal sjekke vigo.no. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du får bare beskjed om at inntaket er klart, og at du kan sjekke vigo.no. Du kan også forhåndssvare om du veit du ikke har mulighet da inntaket har blitt klart, eller du veit du vil takke ja til tilbudet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå