Andreashoftun Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Heisann! Jeg har entegrert lydkort på min "Asus M2Mn32-SLI Dx S-AM2 nForce 590-SLI", men jeg klarer ikke å få bakhøytalerne til å funke. Har installert "soundmax integrated digital HD audio" driver. tilkoblingen er riktig. kan ikke skjønne hvor feilen ligger. Har noen en idè om hva det kan være? Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei. Har du sjekket på volumkontrollen at rear utgangen ikke er dempet. Sjekk også programmet til lydkortet at det er stilt inn på 5.1 og ikke 2 kanaler Lenke til kommentar
Andreashoftun Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Volum bak er på fullt og det er et 5.1 oppsett... AHA!! det var rett og slett senterhøytaleren som var for fremtredende, slik at bakhøytalerne ble svake i forhold... Lenke til kommentar
Andreashoftun Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 På en annen side blir lyden utrolig "fada". hvis jeg skrur ned "fade" på kontrollpanelet på høytalerne blir lyden borte.. any ideas? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hva slags høytalere har du egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå