Alex ws Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) I dag mottok jeg spillet fra CDON, og har nå spilt det i ca fire timer i strekk. Siden det ikke kom til andre konsoller (enda), falt valget mitt på PS2-versjonen. Jeg vegret meg litt over å spille med en (etter min mening ) dårligere kontroll samt laber grafikk, men jeg er faktisk positivt overrasket over hvor fint det gikk. Grafikken må være den beste jeg har sett på PS2. Levlene i spillet renner nesten over av detaljer. Teksturene er så detaljerte som de bare kan bli uten å måtte se dem i HD. Dessuten er alle levlene like store (om ikke større) som de var i TR 1. For om dere ikke har fått det med dere enda, så er altså dette en remake av enern. Enern er etter min mening det nest beste i serien (kun slått av toern, med sine enda mer intrikate leveldesign), så jeg ble mildt sagt glad når jeg hørte det ble annonsert. Så langt er jeg langt ifra skuffet. Spillet ivaretar stilen og banedesignet fra enern, samtidig som det hele føles friskt nok til å ikke være forutsigbart. Dette spillet er i mine øyne også langt bedre enn Legend, som for det meste var svææært lineært. Noe som ikke er tilfellet her. Om det skulle være noe å kritisere spillet for, må det være enkelte bugs her og der, som fører til at Lara ikke alltid griper tak i kanter når alt ligger til rette for det. Dette har resultert i et par unødvendige dødsfall. Heldigvis har spillet knallmange checkpoints slik at man aldri behøver å spille store deler av spillet om igjen. Gleder meg til å spille videre! Noen andre som har fått fingra på spillet? Har noen meninger om det? Noen meninger om Tomb Raider generelt? Endret 31. mai 2007 av Alex ws Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Noen som har fått spillet til å fungere via Steam? Går an å laste ned spillet via Steam for knappe 200,- men det står kun Pre-load now, selv om det står at spillet vil bli tilgjengeligt fra og med 5 juni i Nord og Sør Amerika mens alle andre steder blir den tilgjengelig i dag 1 juni. Holder nå på å pre-loade spillet men blir veldig surt å måtte vente helt til tirsdag for å spille det. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Vurderer å kjøpe PS2 versjonen selv. Burde bli bra på PS3 med litt høyere oppløsning. MEn lurer på en ting, er spillet helt lik det første TR spillet? Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg