AndersSM Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hei! Måtte bruke den brukeren jeg lagde siden brukernavnet på min egentlige bruker hadde blitt skifta og jeg brukte en gammel mail da. Og da for 1 eller 2 dager siden skifta jeg brukernavn, og siden hosten min hadde problemer med mail så fikk jeg ingen mails på 2 eller 3 dager noe som betyr at jeg ikke fikk noen valideringsepost for skifting av epost. Det står nå at eposten min er msn [at] andersmoen.com, men jeg har ikke fått noen validasjonsmail. Trykker på den der "Send en ny validasjonsmail" eller hva det nå enn står og skriver inn msn [at] andersmoen.com (bare at som en ordentlig mail) og da får jeg beskjed at det ikke finnes noen mail som den som er uaktivert. Får ikke postet med min egentlige bruker. Hjelp Edit: Har sendt en epost til [email protected] eller hva nå enn den eposten var og, men jeg vet ikke hvor lenge jeg må vente på svar derfra..? Endret 31. mai 2007 av Anders_Moen Lenke til kommentar
AndersSM Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Hallo? Er det noe som skal fikses snart, eller? Ganske kjett å bruke denne brukeren når jeg bare har 2 (dette blir det tredje) i motsetning til den andre som har litt over 1500 Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Yes! Da fikk jeg mail fra [email protected] (i går tror jeg det var) om at de hadde aktivert brukeren min manuelt. Da takker jeg for hjelpen nå som jeg endelig har min bruker tilbake Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg