khvm Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hei folkens! Jeg og en kompis av meg har tenkt til å starte å spille tennis. Noen anbefalinger av racketer og annet utstyr, som man vil få behov for? Tusen takk folkens. Endret 31. mai 2007 av khvm Lenke til kommentar
khvm Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Ingen som har noen råd eller tips å komme med? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du trenger vel egentlig bare en racket og noen baller i første omgang. Jeg kjøpte en racket fra produsenten Prince på G-sport og det funker helt fint. Og kjøp med noen baller så er du klar. Lykke til, tennis er gøy! Uansett på hvilket nivå du spiller. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nybegynner racketene til Wilson er i hvert fall gode Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Wilson! Ingen over og ingen under. Jeg ville gått til innkjøp av en [K]Zen racket. veldig god. Tror også det er den som er solgt mest i verden... Check it out Endret 5. juni 2007 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
khvm Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Wilson! Ingen over og ingen under. Jeg ville gått til innkjøp av en [K]Zen racket. veldig god. Tror også det er den som er solgt mest i verden... Check it out 8791781[/snapback] Og denne får jeg kjøpt billigst hvor?? Er det ikke billigere å importere? Lenke til kommentar
khvm Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Nybegynner racketene til Wilson er i hvert fall gode 8791764[/snapback] fåes kjøpt hvor? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Wilson! Ingen over og ingen under. Jeg ville gått til innkjøp av en [K]Zen racket. veldig god. Tror også det er den som er solgt mest i verden... Check it out 8791781[/snapback] Og denne får jeg kjøpt billigst hvor?? Er det ikke billigere å importere? 8793454[/snapback] Nybegynner racketene til Wilson er i hvert fall gode 8791764[/snapback] fåes kjøpt hvor? 8793455[/snapback] Sport1 har de Lenke til kommentar
saruman Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 hei! hva syns dere om wilson ncode Explorer Pro 110 T17940? passer ncode for nybegynner? Har dere noe forslag til en nybegynner som meg? ska begynne jeg! regner me å spille en del og vil bli go! takk for all svar! Sommerhilsen Erick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå