Splinten Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei jeg driver og downloader litt osv. men hver gang jeg starter bitcomet, faller nettet ut i noen sekunder. Msn og andre nett programmer kobles fra, og connecter etter 1 min igjen. Har noen peiling på dette? Får også TCPIP ID: 4226 feilen som er veldig kjent. Selv om jeg har patchet opp til 100 samtidige koblinger. Takker for all hjelp jeg får Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvilken router har du? Laster du ned med fullhastighet? Prov a sett den ned litt. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg bruker en "jensen Wireless High speed router" Laster rett i underkant av full hastighet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Prov feks halvparten, og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Takk for idè, men det så ikke ut til å hjelpe. Skjønner ikke hva som kan være feilen... Virker som om nettet blir overbelastet på en måte. Men har jo 4mbit osv da:S Lenke til kommentar
Jaymz92 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har du den nyeste versjonen av BitComet da? For viss du ikke har det så skrur nettet seg av, det har jeg erfart. Anbefaler deg å bruke utorrent, bare å google på det. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Ok, kan prøve. Men dette skjer egentlig også Når jeg refresher Servere på spill osv. Spillet i seg selv detter ikke ut, men alt annet:O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har du en annen router? Vet ikke hvordan routerne til Jensen er, men jeg har et USB WLAN-adapter fra Jensen, og det er kjempedårlig. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Problemet ligger nok heller i antall forbindelser mot nettet enn selve hastigheten. Reduser antall connections globally til f.eks 30 og se om det går bedre da. Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 De jensen routerene er skikkelig drit. Dette er ikke noe som flyr ut av munnen nå, men reél fakta. Mye pakker, mye connections og mye data blir rett og slett for mye for den. Enkelt og greit. Dlink har begynt og bli bedre men Linksys er høvdingen på veien hvis du er ute etter noe nytt. Om boksen er ny / delvis ny så prøv og få den returnert eller .no... Du har 30 dagers åpent kjøp i følge forbrukerloven ( slik jeg har fatta ). Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 det er et kjent problem, jeg opplever det også med torrents. har egentlig ikke funnet noen løsning, bortsett fra at det ikke skjer i linux. Eneste som hjelper i mitt tilfelle er å reboote. har lest noe om det på internett, og det er visst en patch som skal hjelpe (kanskje den du brukte for å øke antall simultane tilkoblinger?) I mitt tilfelle hjelper det å begrense antall nedlastninger som får kjøre samtidig i azureus. jeg vil helst ha opptil 7-10, men da mister jeg internettet med en gang. hvis jeg begrenser til 2 funker det som regel fint. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Takker for alle svar, Har nå prøvd å skru av DHT-connection og det så ut til å hjelpe. Dowloader også max 5 torrents omgangen. Skrudd alt litt ned med andre ord. Men kommer nok en ny router etterhvert. Jensen er ikke det beste valget. Lenke til kommentar
tanx Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Spernes, gi faen i D-Linken din. Kjøp heller Linksys, det er bra saker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå