Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nett faller ut ved nedlastning?

Anbefalte innlegg

Hei jeg driver og downloader litt osv.

men hver gang jeg starter bitcomet, faller nettet ut i noen sekunder.

Msn og andre nett programmer kobles fra, og connecter etter 1 min igjen.

Har noen peiling på dette?

Får også TCPIP ID: 4226 feilen som er veldig kjent. Selv om jeg har patchet opp til 100 samtidige koblinger.

Takker for all hjelp jeg får :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Har du en annen router? Vet ikke hvordan routerne til Jensen er, men jeg har et USB WLAN-adapter fra Jensen, og det er kjempedårlig.

Lenke til kommentar

De jensen routerene er skikkelig drit. Dette er ikke noe som flyr ut av munnen nå, men reél fakta. Mye pakker, mye connections og mye data blir rett og slett for mye for den. Enkelt og greit.

Dlink har begynt og bli bedre men Linksys er høvdingen på veien hvis du er ute etter noe nytt. Om boksen er ny / delvis ny så prøv og få den returnert eller .no... Du har 30 dagers åpent kjøp i følge forbrukerloven ( slik jeg har fatta ).

Lenke til kommentar

det er et kjent problem, jeg opplever det også med torrents. har egentlig ikke funnet noen løsning, bortsett fra at det ikke skjer i linux. Eneste som hjelper i mitt tilfelle er å reboote. har lest noe om det på internett, og det er visst en patch som skal hjelpe (kanskje den du brukte for å øke antall simultane tilkoblinger?)

I mitt tilfelle hjelper det å begrense antall nedlastninger som får kjøre samtidig i azureus. jeg vil helst ha opptil 7-10, men da mister jeg internettet med en gang. hvis jeg begrenser til 2 funker det som regel fint.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar, Har nå prøvd å skru av DHT-connection og det så ut til å hjelpe. Dowloader også max 5 torrents omgangen. Skrudd alt litt ned med andre ord. Men kommer nok en ny router etterhvert. Jensen er ikke det beste valget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...