Gå til innhold

G36 Softgun Vil kjøpes

Rudde

Anbefalte innlegg

og får du en bb i øyet kan du bli blind, og rett som der er hører du om en eller annen drittunge som skyter på folk som går forbi huset dems. noe som viser at det er fint at reglene er det, problemet er at polititet ikke håndhever lovene godt nok

Det er flere av 18-25 åringer som driver å skyter på folk med kvalitetsvåpen.

Ble skutt av PSG i ryggen dette var Marui og jeg ble skutt av en 19 åring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ganske tragisk med disse reglene for softgun. Herregud, de skyter plastkuler!

Viss en skal bruke de til å rane med kunne en like godt brukt et modda paintballgjæver. Bankdamen/butikkdamen ser ikke forskjell i alle fall!

8800596[/snapback]

Reglene er der for at vi ikek skal skade andre men ja, en 18 åring er ikke noe mere modene enn en 14 åring. 18 åringen er kansje mere vill han tørr mere og han har lov til det.

8805465[/snapback]

Haha LOL! Mener du at det ikke er noen mental forskjell på en 14 åring og en 18 åring??

OG!

Du bryter uansett lover og regler hvis du har en softgun og du er under 18 år.

Les hva jeg skrev på forrige side:

"Det er ikke tillatt å låne bort, selge, eller på annen måte gjøre tilgjengelig Softgun/Airsoft for personer under 18 år"

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Fint om du kunne redigere teksten slik at du svarer mange på en gang. Vi har faktisk en +SITAT knapp som du burde benytte Rudde93.

Uansett så finnes det sikkert 14åringer som er moden for sin alder, ikke det at jeg har sett noen. Har bare sett enten 14åringer som oppfører seg som barn og 14åringer som prøver å oppfører seg som om de er 18, og det blir bare helt feil.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...