Gå til innhold

G36 Softgun Vil kjøpes

Rudde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og vet DU hva? Gjett hvem som får straffen hvis du blir anmeldt for å bruke et airsoftvåpen når du er under 18år ikke er under oppsyn jo det er mor di det lillegutt. Fårleslår at du holder deg unna i noen år jeg.

Lenke til kommentar

Les svar det står ingenting om at jeg skal kjøpe eller ikke. og jo folk under 18 kan bruke det vis det er i en offentlig arisoftklubb. Hvor alt av sikerhet er påbudt, skyter selv med ekte rifle jeg kan håntere våpen. Uansett står det noe om at jeg skal kjøpe det?

Lenke til kommentar
Les svar det står ingenting om at jeg skal kjøpe eller ikke. og jo folk under 18 kan bruke det vis det er i en offentlig arisoftklubb. Hvor alt av sikerhet er påbudt, skyter selv med ekte rifle jeg kan håntere våpen. Uansett står det noe om at jeg skal kjøpe det?

8779822[/snapback]

...Er jo litt logisk at det mest sannsynlig er du som skal kjøpe selv.

Lenke til kommentar

Spiller selv airsoft i en NASF klubb så jeg er fult klar over reglene. Og om du skyter med ekte rifle kunne ikke bry meg mindere. Så lenge du ikke er med i noe NASF klubb og har fått deg disp ser jeg heller ingen grunn til å legge ut noen linker til deg.

Lenke til kommentar
Hva vis broren min sakl kjøpe da hva vet dere om det?! INEGENTING!

8790183[/snapback]

få din bror til å legge inn her da:) personlig syntes jeg ikke unger med sinta-fjes problemer burde få tilgang til våpen av noe slag :cry:

Lenke til kommentar
Hva vis broren min sakl kjøpe da hva vet dere om det?! INEGENTING!

8790183[/snapback]

få din bror til å legge inn her da:) personlig syntes jeg ikke unger med sinta-fjes problemer burde få tilgang til våpen av noe slag :cry:

8790250[/snapback]

hehe :D

Lenke til kommentar
få din bror til å legge inn her da:) personlig syntes jeg ikke unger med sinta-fjes problemer burde få tilgang til våpen av noe slag cry.gif

Er det rart jeg blir gal av dere da?? Hva er problemet vis dere skal svare kan dere jo diskutere situasjonen eller gi meg linker og ikke diskutere min alder.

Broren min har ikke noen bruker og han vil kjøpe noe flott til 20 år's dagen sin.

bare at han kjøper den hjelper ingen ting, er like ulovlig å ha et våpen når man ikke er gammel nok
Han er snart 20 -.- Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

jeg snakker om deg, helper ikke at han kjøper det, vis du har våpenet etter på.

er som om noen kjøper en pistol og de har våpenkort på det, også gir de pistolen til deg, og du har ikke våpenkort da bryter du norsk lov når du har våpenet, og han som ga deg våpenet bryter også norsk lov

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...