Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Spill og programmer slutter å virke i Vista

Anbefalte innlegg

Hei.

Har for ikke så lenge siden kjøpt helt ny data:

-Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz

-XFX GeForce 8800GTS 530M 640MB

-Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB

- Vista home premium

Problemet jeg har er at jeg stadig får beskjeder som ''Half life 2.exe har sluttet å virke'', ''Gudfaren2.exe har sluttet å virke'', ''Grafikkdrivere har sluttet å svare og har blitt gjennopprettet.'' osv. Har også opplevd at dataen restarter av seg selv.

Noen som vet hva som er gale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunn til at ikke alle spill vil fungere i Vista er pga det er laget for XP. XP bruker en litt annen koding en Vista gjør. Så du må nok eventuelt kjøpe deg det samme spillet som er kompatibel med Vista.

Endret av Hoisveen
Lenke til kommentar

Har registrert samme problemet med CS Source. Jeg har reinstallert CSS for guttungen min en gang allerede, og merkelig nok fikk han problemer i dag også. Kan det være i forbindelse med oppdateringer? Fikk du problemer med HL2 i dag?

Lenke til kommentar
Har registrert samme problemet med CS Source. Jeg har reinstallert CSS for guttungen min en gang allerede, og merkelig nok fikk han problemer i dag også. Kan det være i forbindelse med oppdateringer? Fikk du problemer med HL2 i dag?

8751990[/snapback]

Spilte ferdig nesten hele spille før de sluttet å virke (HL2). Gudfaren2 fikk eg ikkje spilt i det hele tatt.

Men det er kommet en ny versjon av steam, kanskje det hjelper på steam spillene (CS, HL2 osv.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...