Gå til innhold

Nye Nokia telefoner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8600 syns jeg ikke noe særlig om, men 6500 candy og slider er fin, det kommer snart en som klapp også, om noen ønsker det, med lignende specs - 6267.

Ellers er navnene her litt rare, 6500 slide het 6110 slide og 6500 classic het 6555, men de forandret dem.

 

Mht SE, så vil de gjøre det bedre (bedre = bedre specs modeller) på slutten av året, begynnelsen av 08, Bravia skjermer og bra materialer er noen av stikkordene.

Mht Shinobu og Sofia så har disse det samme chip settet og det inkluderer 3.6Mbit HSDPA...

 

:)

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

må nok dumpe min nå 6 måneder gamle N80 jeg og til fordel for 6500 slide, makan til drittbatteri har jeg ikke hatt siden 8800, som faen ikke varte en dag en gang.

 

6500 classic er riktig nok litt fetere, men specsa til slide'n gjør den til et klart valg og rustfritt stål er konge:D

Lenke til kommentar

Fikk 6500 Classic på jobb idag. Lekker mobil, men synes ikke tastene er særlig gode. Den har helt ny port for lader, og desverre var det ikke med noen lader da vi fikk den, så denne lever ikke lenge... (med mindre den bruker samme batteri som en av de gamle).

 

940MB minne på mobilen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...