Shikaru Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kjøpte spillet i går. Sinnsykt kult ja Ikke at jeg er sånn veldig flink ennå, men det kommer seg med finter og slikt. Og Waluigi er sinnsykt irriterende med den hekken der selv om det egentlig er ganske lett å komme seg rundt. Det er fortsatt masse triks jeg ikke kan. Har folka her noen spesielle favoritter? Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Har spillt Waluigi for d meste egentlig. Med bones, shy-guy og ofte hammerbros. Husker ikke navnene på alle sidekicksene . Men er en god taktikk å lade opp angrepet i forsvaret ja. få ballen hvit, så skyte opp og score. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Spillt i 2 dager nå, og spiller med drybones, shyguy og hammerbros. Vært Luigi.. Sliter endel med å taime finter o.l. blir mest å passe som f..n i forsvar og skyte med Hammerbros med hvit ball =P Ellers så er superskuddene til hammerbros og shyguy stortsett alltid mål :-) KONGE spill btw =) Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Er det mange som har greid å komme seg gjennom striker cup egentlig? Synes det er rimelig vanskelig jeg Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Burde være mer diskusjon rundt dette geniale spillet Har nå ca 180 online-kamper, og ca 40% seiere. Ikke spesielt bra, men er uansett veldig morsomt Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er det mange som har greid å komme seg gjennom striker cup egentlig?Synes det er rimelig vanskelig jeg 8908500[/snapback] Striker cup er jo nærmest umulig da! greide å komme til finalen mot Petey engang... tapte 2-1 av 3 kamper... flate så irriterende, hadde spilt hele natta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå