Gå til innhold

Mario strikers diskusjon/taktikker

Lomaxz

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne diskutere litt gameplay på Msc!

Bare å legge ut tanker om gameplay, spørsmål osv.

Har fått dette spillet nå og synes d er genialt, men litt vanskelig å bli god :blush:

Mitt første spørsmål:

Når man lobber/skyter ballen kommer d en ring på brettet,

går det ann å styre hvor man lobber ballen (skyter ut med keeper), altså å styre hvor denne ringen kommer?

har skjønt at lobbpasning gjøres med z + a.

Topp spill :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mye artige småtriks ute og går, som å hoppe over keeper med toad og sette ballen rett i mål :) Lett å kontre da, men morsomt å gjøre det på folk som ikke har sett det før.

8753751[/snapback]

Hvordan kontrer du det?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Hammer Bros deke som det kalles. Noen rett og slett spammer det angrepet ved å trykke på d-paden konstant og slå ned alle som nærmer seg. Er litt vanskelig å gjøre noe med det ettersom å lade opp til ett skillshot ikke tar så lang tid. Er du får nær så slår han deg ned i bakken og er du for langt vekke så rekker du ikke fram i tide.

Lenke til kommentar
Hammer Bros deke som det kalles. Noen rett og slett spammer det angrepet ved å trykke på d-paden konstant og slå ned alle som nærmer seg. Er litt vanskelig å gjøre noe med det ettersom å lade opp til ett skillshot ikke tar så lang tid. Er du får nær så slår han deg ned i bakken og er du for langt vekke så rekker du ikke fram i tide.

8770687[/snapback]

Trikset er å få det til å se ut som du går inn for takling, men så trekke deg unna igjen i det han gjøre deken sin. Og så foretar du den ordentlige taklingen. Blir ofte litt for ivrig selv og går rett i fellen.

Lenke til kommentar
Det ser ut som om alle poenga i online modusen har blitt resatt!

Noen som vet noe om dette?

8779798[/snapback]

Det er vist slik at vær tredje måned blir alle poeng slettet slik at flere kan komme seg høyere på rangstigen

Lenke til kommentar

8779798[/snapback]

Når du logger deg inn på wfc, kan du se hvor lenge som er igjen av sesongen øverst på siden. Når du velger mii, kan du se din totale vinn-tap statistikk (sammenlagt på alle sesongene)

Lenke til kommentar

8779798[/snapback]

Det er vist slik at vær tredje måned blir alle poeng slettet slik at flere kan komme seg høyere på rangstigen

8780505[/snapback]

Det er hver uke.

Lenke til kommentar

Har prøvd dette et par ganger, men synes d er utrolig vanskelig å få til med drybones.. virker som du ikke kan komme rett på keeper å gjøre d, for da blokker han deg uansett.. men liker waluigi sinn "hekk" da :thumbup:

Lenke til kommentar
Litt teit å lage egen topic til spørsmålet mitt, så spør her..

Noen som har mp3 eller vet hva den eventuelt heter den sangen som kommer når Luigi blir diger? :p

8854286[/snapback]

Den ekke verst nei, slenger meg på den forespørselen! Har spilt Strikers i 2 dager nå, utrolig kult spill. Men pokker så sur man kan bli når man ryker ut av cupene! Klarer ikke Diddy Kong i Crystal Cup, og må da ta alle de 12 kampene på ny. Skulle vært en Continue-mulighet.

Lenke til kommentar

Taktikken min er å bygge opp angrepet i forsvaret, for å så sende ballen opp, og (forhåpentligvis) score.

Hittil er jeg for dårlig til å bruke 'spesial'-våpen o.l, men kommer seg. Spilte mot nr 13 på rankingen her for et par dager side, og hadde ikke akkurat så stor mulighet.. men scoret et par ganger da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...