sensyt Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Vi trenger et større minnekort til vår Canon Powershot A80. Det er ikke det store utvalget her jeg bor, men ser at jeg i alle fall kan få tak i Sandisk extreme III CF kort på 1 GB. Mulig Elkjøp utenfor byen har rimeligere kort fra Sandisk. Spørsmål 1 Extreme III er sikkert "overkill" for dette kameraet, men kan det brukes likevel? Spørsmål 2 Hvor stort minnekort vil dette kameraet klare? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 1: Extreme III er "overkill", men kameraet bør klare kort på ihvertfall 1 GB. Og da vil et Extreme III 1 GB fungere helt fint. 2: Ikke sikker. Bør stå i bruksanvisningen hva som er garantert. Mulig kameraet kan klare større kort enn beskrevet, men de har kun testet opp til det største kortet som fantes da kameraet ble produsert. Lenke til kommentar
sensyt Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Takk for svar. Bruksanvisningen nevner minnekort på maks 256 Mb, men det er muligens Canons egne fra den tiden? Vi får se hva vi kan få tak i. Lenke til kommentar
sensyt Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 I følge denne sidendenne siden på Steves Digicams test av A80, kan dette kameraet takle en hvilken som helst størrelse så lenge det er et CF1 type kort: The Powershot A80 is equipped with a Type I CompactFlash card slot and comes with a 32MB CF card. It can handle any capacity CF Type I card. Jeg har også sett hos Sandisk som skriver dettedette om hvilke minnekort jeg kan bruke til A80 De påstår at jeg kan bruke alle deres CF kort opp til 8 GB! Lenke til kommentar
sensyt Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Er Lexar Platinium II 80x et CF kort type 1? Dette skal finnes i enn av mine lokale forretninger, ikke lett å få tak i rimeligere kort her i byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå