haarod Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvordan kan jeg finne msn-kontaktene mine på facebook? Uten å måtte sjekke hver eneste en. Det går jo an å skrive inn mailen sin å finne alle kontaktene du har på mailadressen, f.eks. gmail. Hvis ikke det går rett fra msn, hvordan kan jeg legge alle msn-kontaktene mine til på gmail-kontakter? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 https://register.facebook.com/findfriends.php?tabs fyll in hotmail /msm konto infoen der Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Niks, tar ikke MSN kontakter. Bare de du har i Hotmails "Addresebok" Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Flyttes til nett-tjenester. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Niks, tar ikke MSN kontakter. Bare de du har i Hotmails "Addresebok" 8753464[/snapback] kan da velge @msm.com på lista ,men msm space kontakter kan man ikke overføre . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå