Gå til innhold

Anbefaling til nybegynnerprogram

Anbefalte innlegg

Ååh, PingvinKnut har jo selv sakt at han lasta det ned!

Åja. Sorry. Så ikke linken. Nå er Vegas lasta ned og holder på innstalerer. Får se om jeg skjønner noe.

Kan jeg i Movie maker legge tekst over selve filmen, eller må det være i en sånn svart/blå rute?

8752334[/snapback]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja. Takk for all hjelp.

Ble til at vi brukte MM uansett. På noen DVD-plate fikk vi den ikke, så vi bare kobla en PC med en minnepenn til prosjektøren istedenfor.

Eneste som irriterte meg var at teksten som skulle ligge over bilde (ikke i svart rute) kom på feil sted når vi gjorde om MM-prosjekt-fila til video. Jeg er sikker på at teksten lå rett, for vi trippelsjekka alt.

Tror videoen slo mer an enn det vi hadde trodd. Lagde et humoristisk TV-program. Elendige innslag og midt i ræva filming på det ene innslaget. Likevel lo læreren av det meste. Yuhu.

Endret av PingvinKnut
Lenke til kommentar
Tror videoen slo mer an enn det vi hadde trodd. Lagde et humoristisk TV-program. Elendige innslag og midt i ræva filming på det ene innslaget. Likevel lo læreren av det meste. Yuhu.

8812726[/snapback]

Innholdet teller stort sett alltid mer enn den tekniske kvaliteten så lenge den er på ett visst minimum, så lenge det er lyd og bilde der :p Mobilvideo kan fint sendes på tv om det er viktignok...

I tillegg er man ofte, hvertfall jeg, sykelig kritisk til alt jeg gjør....blir ALDRI fornøyd, som har sine gode og dårlige sider.

Endret av chma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...